donderdag 10 augustus 2023

52 weeks to Christmas week 32

Daar ben ik alweer voor de derde keer deze week. Vandaag natuurlijk met een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas:


Hij is misschien wat simpeler dan jullie van mij gewend zijn zo zonder diertje van MD maar er paste gewoon geen diertje goed op het vierkant in het midden. Daarom maar gekozen voor 2 boompjes die passen bij het dp.
Ik gebruikte voor deze kaart de sketch van 2Sisters on the blog.

Ik geniet nog steeds volop van mijn vakantie. Lezen, haken, knutselen en wat rommelen in huis en tuin. Zo kom ik de vakantie wel door. Vanaf morgen zit ik 10 dagen zonder auto. Oudste zoon en zijn vriendin gaan op vakantie naar Frankrijk en aangezien ze zelf geen auto hebben mogen ze die van mij lenen. Ook dan vermaak ik me wel met fietstochtjes in de omgeving of ik ga er een keer met de bus op uit.

23 opmerkingen:

  1. dit is ook een prachtig kaartje hoor diertjes staan even IN het bos....
    fijn dat je geniet van je vakantie,
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Hele fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je volgens de sketch gemaakt Henriet!
    Groetjes en geniet lekker van je vakantie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kerstkaartje met de sketch Henriette , mooi v kleuren
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kerstkaart Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en leuke dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En juist die boompjes vind ik zó leuk, komt omdat ze heel goed bij het dp passen, het maakt deze kaart tot 1 geheel.
    Zonder auto, dat zal even wennen zijn, maar biedt ook wel weer uitdaging, haha, met de bus, zou niet weeeeeeten wanneer ik daar in gezeten heb (zou ook niet met weten hoe dat moet, reizen met de bus😇)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart met de boompjes. Gelukkig is het weer mooi nu je zonder auto zit. Zo gaat dat bij ons ook als mijn zoon thuis is. Vandaag is het in ieder geval al fietsweer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een eenvoudige strakkere kaart dan we van je gewend zijn maar daarom niet minder mooi hoor!

    Geniet lekker van je vakantie, enne fotograferen kan overal ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg. Idd, jij gebruikt altijd een leuk diertje. Maar zo is hij ook heel mooi hoor. Echt mooi gedaan. Wat lief dat je zoon je auto mag lenen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wilde het niet zeggen....nee hoor grapje. Maar je hebt een gaaf kaartje gemaakt met de sketch, pur sang..
    En lief dat je je auto uitleent. Doe ik ook vaak aan de kinderen. (lees: Annebeth)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart met de sketch! Geniet lekker van je vakantie! Het weer wordt beter dus dan kun je mooi op de fiets!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie rustige kerstkaart Henriët. Heerlijk lekker aanrommelen , wij genieten er thuis ook van.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie strakke kaart, goed gedaan!
    Fijn dat je geniet van je vakantie en dat dat ook zonder auto gaat lukken. Tot 4 jaar geleden had ik geen auto, deed alles met de fiets en openbaar vervoer, maar vind het nog steeds heel bijzonder dat ik er nu wel één heb. Als het niet 10 dagen aan één stuk door regent zal het voor jou vast geen probleem zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook dit vind ik weer een prachtige kaart hoor, ook zonder diertje.
    Nog lekker genieten van je vakantie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, leuk dat je "onze" sketch hiervoor gebruikte. En geniet nog van je vakantie. Hier in het westen hebben ze alleen volgende week nog vrij, gaat snel.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart met de leuke boompjes, hoeft niet altijd met een diertje erop. Lief dat je de auto uitleent, doen wij ook met onze dochter,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk dit kaart met de mooi kerstbomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt met de leuke sketch
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, Henriët. En dat zal even wennen zijn, zonder auto.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig strak kaartje Henriet!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat je een kerstkaartje met onze sketch hebt gemaakt!
    Nog een fijne vakantie verder, het weer wordt nu ook weer wat beter!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie strakke kaart !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen