donderdag 7 september 2023

52 weeks to Christmas week 36

Vandaag weer een kerstkaart in dezelfde blauwe kleurtjes als vorige week:


Deze keer was het lieve beertje weer eens aan de beurt. Hij zit achter een boomstronk en probeert er overheen te klimmen. Hij heeft een warme muts opgezet. Ook nu weer de tekst in de cirkel en een blauwe boom erbij.
Natuurlijk link ik hem bij 52 weeks to Christmas.

Aan het begin van de vakantie reageerde ik op Facebook op een berichtje voor het haken van een letterdief. Die ene letterdief resulteerde uiteindelijk in 35 aanvragen om er 1 te haken. Daar heb ik er nu 20 van klaar en opgestuurd. Nog 13 te gaan Daarna ben ik ook wel blij om weer eens iets anders te haken denk ik.


Later vandaag ben ik er nog een keer met een gastdesigner kaartje.

19 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en grappig diertje, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Henriët.
    Super leuk haakwerk .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt. Je gehaakte letterbeer is ook heel mooi. Zo knap dat je dat kan. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke dp en het schattig beertje leuk zoals ie over de boomstam klimt
    wat een leuk gehaakte pop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige kaart, mooi achtergrond papier heb je gebruikt ook. Wat leuk zo'n haakopdracht, heel grappig deze boef. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige winterse kerstkaart heb je gemaakt met die leuke beer.
    En 35 beetjes haken, knap hoor, veel succes gewenst met de rest.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig winters kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet bij 52 weeks to christmas! En wat een leuke letterdief heb je gehaakt, maar wat een werk zeg!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi winters kaartje met die leuke beer erbij! En wat een leuke letterdiefjes allemaal! Dat is zeker een klus! Kan me voorstellen dat je blij bent als het klaar is! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke kerstkaart. Ik vind bruin en blauw een prachtige combinatie en de diertjes van Eline staan ook altijd gezellig op een kaart.
    Wow, al 20 poppen gehaakt! Hij is superleuk en heel mooi gehaakt. Knap dat je zoveel van hetzelfde kunt haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart Henriet!
    Jij bent wel ijverig met de haaknaald geweest....heel erg leuk!
    Grappig met het rugzakje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk je tag !!!!
    Maar je haakwerk ziet er ook top uit !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kerstkaart in prachtige kleuren!
    Wat een mega haakopdracht, ik kan me voorstellen dat je straks graag wat anders wilt haken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kerstkaart in blauwtinten Henriët, dat beertje vind ik nog steeds zo lief. Dat zijn veel letter dieven maar wel leuk.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk je letterdief., Heel mooi kerstkaartje laat je zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje in deze blauwtinten en wat een geweldige letterdieven, daar ben je wel even zoet mee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kerstkaart en wat een leuk haarwerkje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kerstkaart met dit mooie blauwe papier en het schattige beertje. Je gehaakte letter dief ziet er prachtig uit. Nog veel plezier met het haken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel toffe kaart met die leuke beer! Knap en lief dat je al 20 letterdiefjes hebt gehaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart is dit ook weer, Henriët! En jemig, 35 letterdieven haken, dat is heel wat. Lief dat je dat hebt gedaan maar ik kan me voorstellen dat je er onderhand klaar mee bent.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen