zaterdag 1 juli 2023

Hiep hiep hoera Feest

Vandaag al weer 1 juli. Dat betekent dat 2023 er al weer voor de helft op zit. De tijd vliegt.
Ik laat jullie een kaart zien die ik vandaag maakte met de sketch van Cheerful Sketches:


Ik sneed vierkantjes van 4x4 cm uit een blok van de Action. Die matte ik op lichtgroen en dat ging op een witte kaart. Op de cirkel in het midden kwam een zwarte fiets en op de andere cirkel een tekstje. Verder weinig aan toe te voegen.
Ik link deze kaart ook bij Knutsels en Kadootjes omdat de fietsen op het dp mij inspireerden voor de fiets op de voorgrond.

Donderdagochtend is mijn stagiair geslaagd voor zijn opleiding en kan nu volgend schooljaar aan de PABO beginnen. De modder(mid)dag was erg geslaagd. Mijn collega had op het plein allemaal leuke opdrachten neergezet die de kinderen in gemengde groepjes ( groep 1 t/m 6 door elkaar heen) konden doen. De modder-buikschuifbaan, modderballen gooien en een waterbaan maken in de zandbak waren veruit favoriet.
's Avonds geen foto's meer gemaakt. De lamp was uit.......
Morgen gaat onze vaar/muziektocht op het Wad niet door omdat ze windkracht 6 verwachten. Het is nu uitgesteld tot 1 september.

17 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuk dp leuk idee met de vakjes,
    leuk dat de modderdag is geslaagd.
    jammer dat de boottocht niet doorgaat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de fiets. Mooi schetsuitwerking. Je hebt morgen vast weer iets anders op het programma… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gecombineerd de schets, het papier en de stans, leuke kaart!
    Leuk dat de modderdag zo'n succes was, daar heb je vast ook hele leuke foto's van kunnen maken.
    Jammer dat morgen niet doorgaat maar wat in het vat zit verzuurt niet!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart met het gave dp (móest ik ook absoluut hebben), je hebt het heel mooi verwerkt tot de sketch.
    Ik kan mij heel goed voorstellen dat de moddermiddag zeer geslaagd was. Heel jammer dat de boottocht morgen niet doorgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart !!!!!
    Leuk je geslaagde moddermiddag !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de fiets .
    Bedankt voor je deelname bij cheerful
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je snel gedaan Henriët en wat een leuke, frisse kaart is het geworden met die verschillende dessin-papiertjes. Jammer dat het uitstapje morgen niet doorgaat maar fijn dat er een herkansing gepland staat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart met de fiets op deze achtergrond! Ik had wel gedacht dat die modderdag een succes zou zijn. Niks leuker dan door de modder te rollen. Jammer dat jullie uitje morgen niet doorgaat, maar zo hou je het nog lekker tegoed!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf kaartje met de sketch! Ik vind hem heel erg leuk. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Jammer dat het niet doorgaat straks. Windkracht 6? Alleen aan de kust dan zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent er snel bij, bij onze nieuwe challenge van Cheerful Sketches.
    Wat een leuk idee om allemaal 4kantjes te snijden en in verspringende patroon te plakken.
    Ik heb daar ook aan gedacht, maar maakte mijn kaart toch met stroken. Dus achtergrond papier en daarop 2 stroken in een plusvorm geplakt. (Snap je wat ik bedoel?)
    Heel leuk om een zwarte foetus zo in de spotlight te zetten, dat geeft de kaart en stoer uiterlijk.
    Bedankt voor het METEEN meedoen bij onze challege!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met de mooie oma fiets, leuk dat de fiets weer terugkomt in je papier. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Henriët,
    Wat een ontzettend leuke kaart. Mooi met die fiets en al het DP. Heel erg leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit kaartje is prachtig, leuk dat je nog een keertje bij K&K meespeelt.
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart, Henriët. Ik vind dat DP met fietsen er geweldig bij!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is een super mooi kaartje geworden! Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    En veel plezier in Zeeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart. Heel erg mooi. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Cheerful Sketches. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie, vrolijke kaart. Dank je wel dat je meedoet met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen