maandag 31 juli 2023

This is for you

Gistermiddag heb ik heerlijk zitten knutselen. Manlief keek naar de Formule 1 en ik zat aan de grote tafel kaartjes te maken. Een prima invulling van een regenachtige middag.
De kaartjes die ik maakte gaan allemaal vandaag op de post samen met de cadeautjes van mijn verjaardagscandy. Wie welk kaartje krijgt verklap ik niet dan is de verrassing des te groter als de enveloppen worden opengemaakt.




Alle kaartjes steeds met een slimline label op de voorkant en ook de palmboom zie je op alle kaartjes. Nu pas zie ik dat op de eerste kaart met de leeuw geen kokosnoten in de boom hangen. 
Het dp komt uit verschillende blokken van de Action. De diertjes, palmbomen, wolk en zon zijn allemaal van MD.

Vandaag een was- en opruimdagje hier in huis. Vanochtend op tijd onze kledingkast en ladenkast op de slaapkamer leeggeruimd, schoongemaakt en opnieuw ingedeeld. En van alles uitgezocht. Deels weggegooid en deels staat het klaar voor de kledingcontainer. Weer een klus van mijn to-do lijst klaar!

18 opmerkingen:

  1. Prachtige serie kaarten met de Palmbomen .
    Leuk gedaan.
    Hier regent het vandaag, het lijkt wel herfst
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie !!!!
    En leuk al je kaarten !!! Word je toch blij van !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie kaartjes voor de winnaars van de verjaardagscandy Henriet!
    Gefeliciteerd aan allemaal....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke serie heb je gemaakt.
    echt een klusje op een regendag en altijd fijn om een klus van de to-do lijst te kunnen strepen.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke serie kaartjes voor de winnaars die zullen best in de smaak vallen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze alle 4 heel leuk! Benieuwd welke ik mag ontvangen. Dit gaat mijn week zeker opvrolijken! 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaarten met die gezellige diertjes, ze hebben allemaal een mooi plekje onder de palmbomen gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere kaarten heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je leuk aan het knutselen geweest gistermiddag. Zeker mooi weer voor. Hele mooie kaarten heb je gemaakt. Af en toe moet je de kast ens door… ook leuke klusjes voor dit weer. Het is hier vreselijk. Wij waren op de fiets naar het huis van mijn mijn moeder om alvast wat in dozen te doen . Later met haar de hobby spullen uitzoeken. Als het straks nog mooi weer wordt hebben we het meeste gedaan. We hopen dat ze snel een plekje in een verzorgingshuis krijgt… Al een bezichtiging gehad. Van de week nog eentje op het programma. Vanwege een restistente bacterie moet ze een eigen badkamer hebben. En die kamer had een gedeelde.. Dus nog even verder zoeken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat maakte je mooie kaarten voor de winnaars, goed plan om je kast op te ruimen.. Daar moeten wij ook mee beginnen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaartjes heb je gisteren gemaakt. En je kast al weer opgeruimd. Ik doe dat vaak als ik wissel van seizoen. Ik was gisteren ziek, hoofdpijn, in tijden niet gehad. Nou vanmorgen wist ik waarom....buikgriep! Heel handig met zo'n kleintje erbij. Gelukkig was Fender makkelijk in de box te leggen en dan was het weer rennen.... Vanmiddag sliep hij weer in z'n eigen bedje en kon ik hier een beetje puinruimen. Ik hoop vanavond nog even aan de knutsel te gaan. Heb veel ideetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een heel leuke serie gemaakt, en dat maakt me steeds nieuwsgieriger;-) Een goed idee om je kast eens op te ruimen, kun je weer wat afstrepen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. vrolijke serie, die leeuw heeft de noten al laten plukken door de apen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker, he zo'n opruimklus! Word je hoofd ook weer leger van! En de kaartjes zijn heel leuk! Lekker om aan je hobby te gaan als er tv gekeken wordt, wat je niet per se hoeft te zien...en er dan toch gezellig bij zitten...herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat vind ik altijd van die gezellige momenten, op de achtergrond erbij gaan zitten als er tv gekeken wordt.
    4 Kaartjes, dat was een productieve middag!
    Ze zijn stuk voor stuk erg leuk, ik moet wel lachen om je opmerking dat je "nu pas" ziet dat er geen kokosnoten in de boom hangen. Gebeurd mij soms ook, dat ik op de foto pas een foutje ontdek.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Wat een leuk idee om dat label op de voorgrond te plakken. Al die leuke diertjes erbij en klaar.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben blij met mijn kaart en kadootje. Bedankt! 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn heel mooi allemaal , ruimt lekker op zo ...
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen