zondag 2 juli 2023

Cadeaulabel met cactus

 Vandaag laat ik jullie een cadeau-label met cactus zien:


Ik gebruikte het grote label van MD. Die stanste ik uit stevig kraft. Daarop kwam wit en daarop een roze cirkel. Een banner en een horizontale strook uit kraft en daarop het bloempotje met de cactus. Het bloempotje heb ik al 80x gebruikt voor het geboortekaartje van Cato maar de bijbehorende cactussen waren nog ongebruikt.

Ik laat dit label meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs. Daar willen ze iets met de letter C op je kaart zien.

Dinsdag gaan we op schoolreis naar Dieren. We gaan naar de Spelerij/Uitvinderij met groep 4/5/6. We gaan met de bus. Wat een feest. Helaas gaat mijn duo-collega niet mee. Haar moeder van 92 gaat van een aanleunwoning naar een verzorgingshuis en dat moet uitgerekend dinsdag gebeuren. Gelukkig gaan er nog wel 2 andere collega's mee. Nu duimen voor goed weer dinsdag!

15 opmerkingen:

  1. Even dacht ik "hoe weet je nu zo zeker dat je het potje al 80x gebruikt hebt"? Maar ik klikte op de link en toen wist ik het weer.
    Ook deze kaart, euh, label vind ik erg mooi. Wat een leuke stans is dat toch, dat potje.
    Je kan er veel kanten mee op.
    Cactussen zijn helemaal Hot, dus je kan mooi voor de dag komen met dit label.
    Succes en heel veel plezier dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk label met de cactus. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi label met de leuke cactus, leuke layout heb je gemaakt op het label
    veel plezier op schoolreisje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. das een leuke, mooi gedaan
    Stunning creation
    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn
    FB pagina: Claudia's Kaartjes
    Kom kijken voor meer info :)

    Creative Groetjes Claudia

    You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes
    Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes

    Claudia's Kaartjes - blog
    Creative Sketchy Girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Crafts
    Girlz Creative Christmas
    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie label !!!!
    Veel plezier op schoolreis ...
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk label heb je gemaakt Henriet!
    Volgens mij kun je nog meedoen bij HobbyVision
    Daar vragen ze labels.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi label, zonder teveel tierelantijnen, in een mooie kleurencombinatie.
    Succes dinsdag, ik duim voor droog weer en een vlekkeloze dag voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige labelkaart met de cactus
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er leuk uit. Prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk label heb je gemaakt. En heel veel plezier dinsdag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een tof label! Ik ben echt weg van je kleurencombinatie en de cactus is ook erg leuk.
    Ik duim met je mee voor mooi weer op je schoolreisje.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooooo.... dat is een lange busreis! Maar het is er zo leuk! Onze kinderen gingen daar ook heen met schoolreis en hadden het er altijd leuk. Veel te doen en te ontdekken.
    Je kaart is leuk met de cactus! ik ga nog op zoek met iets met een C...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een tof label!! Heel leuk met die cactus.
    En veel plezier morgen met schoolreisje. Dat wordt vast gezellig.
    En hier gisteren voor de 2e x geocaches wezen zoeken. We moeten toch wat bedenken om de meiden mee te krijgen naar buiten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend tof label. Heel mooi gedaan.
    Schoolreisje. Wat ontzettend leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is een heel leuk kaartje voor onze lopende challenge met de letter "C" van in jouw geval cactus.
    Ontzettend mooi gemaakt Henriët.
    Bedankt voor je deelname aan carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen