woensdag 8 maart 2023

Cato is geboren

Mijn duo-collega is voor de derde keer oma geworden van een kleindochter. Ook deze keer mocht ik weer de geboortekaartjes maken:


Ik mocht er weer 80 maken en natuurlijk moest Nijntje weer op het kaartje te zien zijn. Want ook op de kaartjes van beide grote zussen was Nijntje te zien.


Linksboven het kaartje van Fiep (23-10-2020), linksonder het kaartje van Yuta (13-3-2022) en rechts het kaartje van Cato (1-3-23)
Natuurlijk maakte ik ook weer een kaartje voor de ouders en opa en oma om ze te feliciteren. Zo leuk om dat met hetzelfde papier als het geboortekaartje te kunnen doen:


Deze gaat naar de ouders en zussen en het kaartje hieronder naar opa en oma.


Vandaag voor mij een spannende dag op het werk. We hebben vanmiddag een vergadering over de resultaten van de Cito-toetsen van de afgelopen periode en de analyse hoe we het nu als school doen. En omdat ik nu IB-er ben moet ik deze vergadering vormgeven en voorzitten. Ik heb besloten om het anders te doen dan voorheen. Ik maak er een middag van met coöperatieve werkvormen en hoop er zo een iets minder taaie/saaie bijeenkomst van te maken. Duimen jullie voor mij?

15 opmerkingen:

  1. Ze zijn superleuk geworden. En wat leuk dat alle drie de kaartjes met het zelfde papier konden worden gemaakt.
    Ik duim mijn duimen blauw!!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie kaartjes !! Ga zeker voor je duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, 80 kaartjes! Dat is een hele klus geweest. Heel leuk kaartje. Ook de andere kaartjes die je al gemaakt had zijn zo leuk. En leuk om dan je eigen felicitatiekaartje met hetzelfde papier te maken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk dat jij deze kaartjes mocht maken!!
    En dat al 3x.
    80 Stuks, poeh, pittig hoor.
    Maar het is ook nu weer een hele leuke kaart geworden.
    Heel veel succes vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je deze ook weer mocht maken, wel een hele klus. En leuk om dan de kaart voor opa en oma in dezelfde stijl te maken.
    Succes vanmiddag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Henriët,
    Wat ontzettend leuk dat je weer de geboortekaartjes mocht maken. Wat een grote klus zeg. Die is echt weer heel erg leuk geworden, en past bij de andere 2. Leuk hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met Nijntje leuk dat je het in dezelfde stijl hebt gehouden als de vorige kaartjes
    succes vanmiddag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het geboorte, en kaartje voor de ouders zien er prachtig uit. Een heel werk om er 80 te maken. Leuk om nijntje er weer op terug te laten komen. Heel veel succes vanmiddag, het zal je vast lukken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om in opdracht geboortekaartjes te maken maar 80 is wel veel. Het resultaat is hartstikke leuk, ook de andere zijn leuk en alles past goed bij elkaar.
    Veel succes vanmiddag, gaat je vast wel lukken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je voor alle kinderen aan de slag mocht gaan. Zo past alles mooi bij elkaar. Heel lief.
    Succes! 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superschattige kaarten, wat heb je prachtig papier gebruikt! Een flinke klus, 80 stuks + 2.
    Heel veel succes vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie en vrolijke kaart. Maar wat een werk heb je ervan gehad. Hopelijk is je vergadering goed verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je reactie op die oude berichten in spam. Had nog niet gecheckt of ze al gepost waren. Maar dat is inderdaad het geval. Verwijder ik ze gewoon ook elke keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat geweldig dat je die kaartjes mocht maken! Lijkt me ook leuk om te doen! Misschien op het laatst wat saai, maar als je dan het resultaat ziet!
    Ook je persoonlijke kaarten zijn heel leuk!
    En is het gelukt met de vergadering?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke opdracht, kost wat tijd maar het resultaat is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen