vrijdag 31 maart 2023

Vervolg knutseldate met Monique

Vorige week toen Monique kwam knutselen maakte ik naast de kaart voor het KKT nog een kaart:


Voor deze kaart maakte ik een achtergrondje met distress oxide, stempels, stencils en babydoekjes. De stoere Schotse Hooglander (gekocht bij In 't Woefke in Antwerpen in de voorjaarsvakantie) stempelde ik met zwart en kleurde hem licht in met verschillende kleuren oxide. Ik plakte hem verhoogd op. De zwarte draadje er achter maken het lekker stoer. De tekst vond ik er wel bij passen.

Deze kaart laat ik meedoen bij Mixed Media Lovers. Daar vragen ze een focal point op je creatie. 
Bij het 4 season Challenge Blog vragen ze iets van Mixed Media. En omdat het mij niet was gelukt een kaart voor hun reminder te maken maak ik zo nog een beetje reclame voor hun challenge. (al is het vandaag de laatste dag dat je mee kunt doen)

18 opmerkingen:

  1. Erg leuk en stoer kaartje heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg gave stoere kaart, wat een schitterende stempel.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stoere kaart Henriët.
    Mooie achtergrond heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de mooie zelfgemaakte achtergrond en de stoere hooglander erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, je hebt alles uit de kast gehaald voor deze leuke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met deze gave hooglander. Mooie achtergrond. GRoetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie achtergrond maakte je, leuke kaart met de draadjes als detail, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, die Schotse hooglander. Mooie achtergrond heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O leuk dat je in het Woefke was, van bij jouw best ver. Leuk deze schotse koe. En ik doe vandaag ook mee dus je reclame heeft geholpen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik moest even goed kijken wat je nu bedoelde met de touwtjes en draadjes, maar toen ik het zag dacht ik meteen "dat maakt het stoer".
    Mooie kleur heeft de achtergrond.
    Leuk gemaakt, de tekst past inderdaad goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super kaart! hij is stoer zeg.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel goed gelukt Henriët deze kaart! Het is net of je Schotse Hooglander midden in de rimboe staat ... keigaaf!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie mixed media dit stoere beest! Dankjewel voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. very nice card
    thanks for joining our challenge
    greetings jolanda bongers
    dt mixed media lovers

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart heb je gemaakt voor onze mixed media challenge bij 4 - Season Challenge Blog.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met de Schotse hooglander.”Leuk bezig geweest.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een te gekke kaart met deze hooglander Henriët.
    Onze dochter heeft zo'n hooglander levensgroot op een muur in haar keuken;)

    BeantwoordenVerwijderen