vrijdag 17 maart 2023

Tekststempel en focal point

Vandaag is het al weer vrijdag. Zo'n week vliegt ook voorbij!
Ik laat jullie vandaag een kaart zien waarmee ik de Lift Challenge en de challenge van Mixed Media Lovers combineer:


Bij de Liftchallenge willen ze een tekststempel zien als achtergrond. Ik gebruikte er 1 van All en Create die ik 2x naast elkaar stempelde op een achtergrondje die ik maakte met 3 kleuren distress oxide. Aan de bovenkant bleef er een strook over die wel gekleurd was maar waar geen stempel kwam. Die sneed ik af en plakte ik midden op de kaart waar de stempel een stukje over elkaar heen liep. Daarop plakte ik de hortensia als focal point want dat is de opdracht bij Mixed Media Lovers.

Bij de muziekvereniging is mijn mede baritonspeelster gestopt. Dat betekent dat ik de baritonpartij nu in mijn eentje moet spelen. Niemand meer om naar te luisteren of ik het goed doe, niet meer de mogelijkheid om af en toe een beetje te smokkelen. En laten we nu voor ons concert in mei heel veel stukken hebben waar solo's voor de bariton in zitten. Dat wordt dus extra hard oefenen.

15 opmerkingen:

  1. Leuke kaart laat je zien mooie de bloemen op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, Henriët, mooie kleuren en de bloem is een prachtig centraal punt. Goed idee om de hartjes van de bloemen zo te doen.
    O jee, wat een druk komt er op je schouders, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige lift kaart Henriët.
    Mooie achtergrond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Mooie met die tekststempel als achtergrond. Leuk hoor.
    Oei, dat wordt inderdaad hard oefenen. Veel druk komt er zo op je schouders te liggen. Succes.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, dit vind ik altijd zo mooi gedaan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en de leuke teksten erop de bloemen springen er echt uit
    succes met oefenen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi jouw achtergrond en de bloemen in dezelfde tinten die er prachtig bij staan! Mooi kaartje, Henriët en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke mooi wat je gemaakt hebt! Zo leuk dat je meedoet bij de Mixed Media Lovers!
    Marlies, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met die leuke achtergrond en de bloemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met deze leuke bloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi geworden en handig om te combineren.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. very nice card
    thanks for joining our challenge
    greetings jolanda bongers
    dt mixed media lovers

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie pastel kleurtjes heb je gebruikt! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge en succes met de bariton!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie opbouw van je kaart en toffe kleurtjes! Superleuk dat je er weer bij bent en bedankt voor het meedoen.
    Dat kan jij met je bariton! Succes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
    Groetjes Ine (blogowner)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen