zaterdag 11 maart 2023

Baby girl

Vandaag nog een keer een kaartje met dat lieve olifantje. De orthopedagoog die aan onze school verbonden is werd dinsdag oma van haar eerste kleindochter. Dinsdag heb ik een gesprek met haar en dan krijgt ze deze kaart.
Ik zocht 3 papiertjes uit mijn bak en maakte daar de achtergrond mee. Het olifantje kreeg een roze strik en ik maakte er een melkflesje bij. Het tekstje lag nog kant en klaar. 


De vergadering woensdagmiddag ging goed. Het voelt heel raar om nu zo'n vergadering te leiden terwijl je tot voor kort nog gewoon een deelnemende collega was. Gelukkig kennen we elkaar goed in ons team en weten mijn collega's ook dat ik dit lastig vind. Maar samen hebben we er een goede bijeenkomst van gemaakt.

11 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Mooie papiertjes heb je bij elkaar gezocht. En de volgende vergadering gaat nog beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk lief kaartje heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaaaah wat een mooi kaartje met het schattige olifantje
    leuk dp heb je erbij gebruikt
    fijn dat de vergadering goed ging
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart, lief.
    Mooi dat de vergadering zo goed ging 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief kaartje met het schattige olifantje! Leuk dat flesje erbij. Fijn dat je met een goed gevoel terug kunt kijken op de vergadering. Nu lekker weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super schattig kaartje Henriet!
    Fijn dat de vergadering goed is gegaan....is toch even spannend he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief kaartje! En fijn dat de kop eraf is, met die vergaderingen. Dat gaat dus goed komen.
    En de verhuizing?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik dacht wat ene schatje. Ik vind het ook zo knap hoe je het papier gecombineerd hebt. Ik denk dan dat het niet kan, te licht is met de pasteltinten, naar hij is gewoon heel erg leuk.
    Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief🥰🥰.
    Mooie combinatie, roze met grijs.
    Ook wil ik je bedanken voor de lieve mooie kaart die ik van jou mocht ontvangen voor mijn verjaardag.
    Het is echt een blikvanger tussen de rest.
    Ik blijf er voorlopig nog lekker van genieten, zo leuk, al die echte post.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje. Echt heel erg leuk zeg. Het olifantje is echt heel erg schattig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen