maandag 6 maart 2023

Gatsdesigner bij 4 Season Challenge blog

Vandaag start er op het 4 Season Challenge blog een nieuwe challenge en omdat ik in januari in de top 3 stond mocht ik nu gastdesigner zijn. Het thema is deze keer Mixed Media en dus maakte ik een pagina in mijn art-journal:


Heerlijk blanco beginnen met een achtergrondje en nog geen idee hebben welke stempels je wilt gaan gebruiken. Ik koos voor de kleuren Picked Raspberry, Cracked Pistachio en Faded Jeans. Op deze achtergrond maakte ik her en der letters met een stencil van DDBD. Met een babydoekje en een ander stencil van DDBD maakte ik de lichte stippen en met hetzelfde stencil en Vintage Photo de bruine stippen. Met deze kleur maakte ik ook een rand om het geheel. Hier en daar nog en tekststempel van Aall&Create en toen was de achtergrond klaar. Bij mijn stempels lagen nog de leuke vogels van Craft Emotions die ik nog niet gebruikt had. Hier 4 van gestempeld en ingekleurd met dezelfde kleuren als de achtergrond. Vlaggenlijntje gestempeld en de vlaggetjes gepaperpierched uit 3 verschillende stukjes dp. Alles gemat op roze en voorzien van een tekstje. 

Gisteren was manlief jarig. Dat hebben we verder niet gevierd omdat we gisteren terug reden na een heerlijke week vakantie in België. Even heerlijk een weekje niks. Nou ja, fietsen, wandelen, lezen en haken maar allemaal in ons eigen tempo en niks moet!

9 opmerkingen:

  1. Leuk kaart maakte je als gd. En nog gefeliciteerd met je man, gezellig even een weekje samen weg.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allereerst als nog gefeliciteerd met je man
    wat een mooi gastdesigner kaartje heb je gemaakt zo mooi de in elkaar overlopende kleuren en wat een supergrappige vogeltjes heb je gebruikt wat zitten ze gezellig op een rijtje.
    ps. op mijn blog staat een verrassing voor je
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Henriët,
    Van harte gefeliciteerd met je man. Lekker hoor, een weekje vakantie in België.
    Je kaart is echt heel mooi geworden. Mixed media vind ik heel moeilijk haha.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Larie challenge, maar jij bent goed geslaagd om een mooi voorbeeld te maken.
    Wat een mooie kleurtjes zijn dit.
    Oh lekker joh een welke weg, wat zullen jullie genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een gave voorbeeldkaart is het! Echt super leuke kleuren. Nog van harte met Dirk. Ja, jullie hadden een soort feestweek... lekker hoor. Werk ze weer morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je man. Heerlijk, zo'n weekje er tussenuit, fijn dat he geslaagd was.
    Wat een gave pagina heb je gemaakt met die grappige vogels, zo leuk samen op het vlaggelijntje. Die eronder lukt het absoluut ook nog om op het lijntje te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke mixed media kaart heb je gemaakt . Fijn dat je gd mocht zijn. Lekker zo’n weekje België. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dees is zo leuk, tof gedaan
    Very sweat card.
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige en kleurrijke pagina heb je gemaakt Henriët, je kunt zien dat je helemaal de smaak te pakken hebt. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen