zondag 30 juli 2023

Uitslag verjaardagscandy

Wat ben ik door jullie verwend met prachtige verjaardagskaarten. Maar liefst 27 werden er bij mij afgeleverd:

Ineke, Monique, Nelleke, Daphne, Elle-Jeanne, Diny, Marian en Karien

Petra, Trijntje, Eri, Ank, Marjolein, Ellen, Ellie en Epie

Sarah, Marfien, Jantine, Angelique, Nicolette, Nynke, Lisanne, Emily, Anita en GerJanne (met een cadeautje maar daarover later meer)

\
En deze mooie kaart van Annemarie en Merith (ik miste er ineens eentje maar die was onder de tafel gegleden. Wilde natuurlijk stiekem in z'n eentje op de foto)

Ik heb alle kaartjes (zoveel mogelijk op volgorde van binnenkomst) op een lijstje gezet met een nummer er voor. Dat heb ik ook gedaan met de reacties op mijn blog. Daarna ga ik manlief een papiertje met de vraag om 2 getallen tussen de 1 en de 13 op te schrijven (voor de blogreacties) en 2 getallen tussen de 1 en de 27 (voor de kaartjes). 

En zoals jullie op het lijstje kunnen zien zijn Eri, Lisanne, Sarah en Petra de gelukkig winnaars van een cadeautje. Gefeliciteerd allemaal! Ik doe ze vandaag of morgen op de post.

17 opmerkingen:

  1. wat leuk< alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooie kaarten heb je ontvangen.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd Henriët en wat ben je verwend met al die mooie kaartjes en kun je lekker van nagenieten! Alle winners van harte hoor! Fijne dag verder Henriëtte,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk al die verjaardags kaarten op een foto.
    De winnaars van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij ontzettend goed verwend met al deze mooie kaarten. Geniet ervan en misschien doe je wel inspiratie op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaaa! Wat een prachtige verzameling verjaardagspost heb je gekregen, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je zoveel verjaardagpost hebt ontvangen. Ziet er gezellig uit. De winnaars gefeliciteerd met hun prijs.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een hoop mooie kaartjes heb je gehad, dat ziet er gezellig uit zo bij elkaar
    de winnaars gefeliciteerd met hun prijs
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoveel mooie zomerse post! En wat leuk dat ik won. Dat wordt uitkijken naar leuke post. 📮
    Bedankt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je heerlijk verwend met de kaarten en een leuke manier om zo prijsjes te verloten. Winnaars gefeliciteerd en ik ben nu wel nieuwsgierig wat GerJanne uitgedacht heeft
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je veel en prachtige kaarten gekregen voor je verjaardag Henriët! En wat leuk dat de handmatige computer het nummer opgeschreven heeft waar mijn naam achter staat. Tof!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar word je toch helemaal blij van , van zoveel kleurrijke, vrolijke post! Dat wordt heel lang nagenieten, geweldig. Ik ben ook blij dat mijn nummer gekozen werd, dank je wel manlief, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je veel mooie kaarten gekregen zeg, allemaal kleine cadeautjes die je uit de enveloppe moest halen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke manier heb je bedacht! Gefeliciteerd allemaal!
    En wat een mooie kaarten heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je ontzettend mooie kaarten gekregen allemaal. Heel mooi zeg. Gefeliciteerd voor de winnaars.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zooooooo leuk, zoveel echte post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke vrolijke kaarten maakte je en mocht je ontvangen, Henriët! Heel gezellige verzameling. (En ik snap best dat de kaart van Annemarie en Merit alleen op de foto wilde...)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waauww.... mooie serie post heb je gehad Henriette
    Gefeliciteerd voor de winnaars van je candy
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen