zaterdag 29 juli 2023

Uitdaging met GerJanne

Waar ik vorige maand nog op het nippertje een kaart voor de uitdaging met GerJanne moest maken had ik deze kaart ruim op tijd af. Een dag na de vorige uitdaging wel te verstaan (25 juni). Toen GerJanne de opdracht stuurde ben ik meteen aan de slag gegaan. Het was niet moeilijk deze keer: omdat het zomer is wil GerJanne een kaart zien met een zon erop. Plaatje, stans, stempel maakt niet uit. En het hoeft ook geen zomerse kaart te zijn.


Nou werd het bij mij wel een zomerse kaart! Ik gebruikte een craft stencil van MD als basis (had ik al heel lang en nog nooit gebruikt). Daarop kwam de flamingo zwemband en dit keer zit mevrouw eend achterstevoren in de zwemband. Zij zag hem dobberen op het water en wilde wel eens kijken wat voor vreemde vogel dat was. Verder palmbomen, een struikje, fototoestel, emmertje in het zand, wolken en natuurlijk de ZON (beetje vals gespeeld want het is eigenlijk de spiegel die hoort bij het wiegje van MD). Aan de hals van de fles hangt nog een anker.
Ik laat deze kaart meedoen bij KIC waar ze een zomerse kaart willen zien.

Als jullie dit bericht lezen komen wij terug van een weekje vakantie in Serooskerke (Zeeland). Daar hebben we gefietst, gewandeld en genoten. Voor manlief was dit ook zijn enige week deze zomer. Doordat hij is gewisseld van werkgever en pas in mei bij zijn nieuwe baas is begonnen zat er dit keer niet meer in. Ik laat jullie nog even meegenieten van een aantal foto's die ik maakte:







17 opmerkingen:

  1. geweldige kaart. Zeer mooi.
    Very nice card.
    Kom kijken naar mijn groep: Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik allerhande artikelen en ook mijn handgemaakte kaarten.
    Ook kan je er volgen welke workshops er gepland staan.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, wat een gave flessenpost! Je hebt een heel mooie kaart gemaakt met een superleuk tafereeltje. Leuk detail de camera in het zand (al zal dat voor jou een nachtmerrie zijn denk ik).
    Prachtige foto's heb je geschoten in Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de flessenpost wat een gaaf tafereeltje heb je gemaakt wat zit het eendje daar lekker op de grote flamingozwemband
    fijn dat jullie zo hebben genoten in zeeland en je hebt weer mooie foto's gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk dit zomerse tafereeltje in de fles. Prachtige foto's heb je gemaakt. Wij waren een paar dagen in de Zeegse duinen, en nog verder in het hoge noorden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er HELEMAAL weg van! Wat een gave kaart is het! Super gedaan. Ik heb meteen mijn blogberichtje aangepast toen ik hem vanmorgen op mijn telefoon zag.
    Ik heb soms totaal geen inspiratie en dan neem ik maar de kortste route, zoals met mijn kaartje... Maar goed er staat een zon op en hij is vrolijk. Ik zal mijn best doen met de volgende uitdaging!
    Mooie foto's. En wisselen van baan brengt dat soms met zich mee. Je oude dagen opmaken bij de vorige baan en dan minder hebben voor de rest van het jaar. Part of the deal....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart , er is zoveel op te zien ook.
    Je foto's zijn ook prachtig.
    Die golfbrekers aan de Zeelandse kust zijn prachtig, helaas zie je die (vrijwel) niet aan de rest van de kust.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergaaf vind ik je zomer in een fles hihi. Heel mooi gemaakt en leuke mallen heb je gecombineerd. Mooie foto's van jullie vakantie, vandaag lijkt het hier wel herfst, bah.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een leuke flessenpost is het geworden. erg vrolijk en zomers!
    groetjes, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke flessen kaart Henriët.
    En nog zomers ook nog, top.
    Prachtige vakantie foto's .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele mooie zomerse kaart gemaakt . Leuk zo op de fles. Echt zomers . Wat laat je ons mooie foto’s zien. Deze schapen zijn zo leuk met de toef op de kop.. Jan heeft ze ook op de foto. Je ziet ze nu vaker. Fijn dat jullie genoten hebben in Zeeland. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou zeg een plaatje, goed dat je de fles nou eindelijk gebruikte, anders hadden wij deze mooie kaart niet gezien! Hopelijk hadden jullie toch een fijne week al is het wat kort. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart. Een leuk tafereeltje staat er op.
    Fijn dat jullie toch een weekje samen weg konden.
    Dankjewel voor je deelname bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie flessenpostkaart! En prachtige foto's. Daar moet je even weer op teren. Nog 9 daagjes en dan kom je hier lekker freubelen. Ik heb er weer zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie zomerse kaart heb je gemaakt, En ook mooie foto's van een leuke vakantie.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend gave kaart heb je gemaakt Henriët, echt lekker zomers. Mooi gedaan. Mooie foto's heb je gemaakt op vakantie, zeeland is ook zo mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo, op en top zomers en een zonnetje!! Opdracht geslaagd.
    Prachtige foto's van jullie vakantie en zo te zien best veel mooi weer gehad. Lekker toch?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige zomerse kaart Henriët, en prachtige vakantiefoto's
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen