maandag 3 juli 2023

Gefeliciteerd

Vandaag laat ik jullie al weer een kaartje zien. Deze is gemaakt voor onze overbuurvrouw die vrijdag 60 jaar wordt:


Ik gebruikte de grote cijfers van Crealies. Deze heb ik op kleur gebracht met Distress oxide Forrest moss. De achtergrond deed ik met Broken China. Dat deed ik op een bijzondere manier die ik langs zag komen op Facebook. Iemand had bij de Action een Facial Care Set gekocht. Dat is een apparaatje op batterijen waar je eigenlijk de huid van je gezicht mee behandeld maar het werkt ook erg goed met inkt. Niet te hard drukken en je krijgt bovenstaand resultaat.
Bij de grote cijfers gebruikte ik de nieuwe klaprozen van MD. De tekst is ook van Crealies en de vogels zijn weer van MD.
Ik laat deze kaart meedoen bij Dutch Card Lovers waar ze nummers als blikvanger willen zien en bij Scrapping4fun waar ze een verjaardagskaart willen zien.

Gisteren reageerde ik op Facebook spontaan op iemand die vroeg of iemand een Letterdief voor haar kon maken. 2 jaar geleden haakte ik er ook al een heleboel in opdracht maar gisteren ging het helemaal los op Facebook. Ik heb nu aan 25 personen toegezegd dat ik er 1 ga haken en er staan nog 13 mensen op de wachtlijst. Ik weet wel wat ik ga doen deze vakantie!


Omdat onze vaartocht met concert gisteren niet doorging zijn we een cacheroute gaan fietsen op het Hogeland. We begonnen on Oosterwijtwerd en fietsten via Appingedam en Delfzijl weer terug naar het startpunt. Tijdens het fietsen snapten we heel goed waarom er niet werd gevaren. Man, man, man wat een wind!
Onderweg kwamen we nog moederzwaan met 3 jongen tegen en die heb ik toch maar even op de foto gezet.



20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je voor je overbuurvrouw gemaakt. De klaprozen zijn erg mooi. De hele week hebben we deze harde wind. Wij gaan vanmiddag ook een blokje om maar meer in de beschutting in de omgeving van Zuidwolde Drenthe…. Jullie zaten daar boven zeker goed in de wind. . Mooie foto’s van de zwanen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en de leuke grote cijfers leuke details heb je gebruikt
    je gehaakt beestjes zijn ook leuk geworden wat een klus
    de zwanen staan er mooi op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de klaprozen en de grote cijfers.
    Zo, jij hoeft je voorlopig niet te vervelen.
    Maar ze zijn erg leuk.
    Succes met haken.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jemig dat zijn heel wat letterdiefjes om te haken maar ze zijn dan ook erg leuk!
    Je kaart vind ik ook heel mooi, die cijfers lijken wel goudkleurig. Mooie combi met de klaprozen en de zwarte vogels.
    Mooie foto's van het zwanengezin!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie fleurige kaart, leuk!
    Oef, zoveel van hetzelfde haken... succes! Gelukkig is het wel een heel leuk mannetje.
    Mooi, die zwanen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Birthday card. I love the colors. Oh I love your "Letterdief". So pretty.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt. Zo mooi die klaprozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Henriët, de klaprozen passen prachtig bij de cijfers en de achtergrond. Wat ga jij een boel mensen blij maken met deze geinige letterdief! Veel succes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie fleurige felicitatie-kaart Henriët. Prachtige klaprozen en die cijfers vallen lekker op. Wat leuk dat zoveel mensen een door jou gehaakte letterdief willen hebben, je kan maar door hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie fleurige felicitatie-kaart Henriët. Die klaprozen zijn mooi en die grote cijfers vallen lekker op.
    Wat leuk dat zoveel mensen een door jou gehaakte letterdief willen hebben, je kan voorlopig vooruit hihi.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, die grote cijfers, die wil ik misschien ook nog aanschaffen, aan de andere kant, ik heb al zooooooveel spullen.
    Wat een aparte achtergrond, nog nooit van zo'n apparaatje gehoord, maar het is altijd leuk om iets te gebruiken waarvoor het niet bedoeld is.
    Ik vind dit een hele leuke kaart, met een mooie leeftijd prominent op de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoeveel letter diefjes??????? Wauw, dat je daaraan zou willen beginnen, ik hou niet zo van herhaal haken, vind en doet met 4 pootjes al saai, haha.
      Lief van je om er zoveel te gaan haken.

      Verwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de buurvrouw. Echt zo leuk. Wat? hoeveel letter diefjes ga je maken? wauw. Heel knap hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoeveel jaar wordt je buurvrouw? (haha!) Echt gaaf, die grote cijfers.
    En je haakwerk is echt superleuk. Gaan er letters in het rugzakje of wat is de bedoeling? Ik heb hem nog nooit gezien, maar vind hem enig.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kaartje met de grote 60 henriet....dat is duidelijk he!
    Mooi haakwerk....ik weet verder niet wat een letterdief is....maar ziet er goed uit!
    Groetjes en succes met je haakwerkjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk deze kaart met de grote cijfers en de mooie klaprozen, die gaar zeer gewaarderd worden door je buurvrouw!
    Letterdiefjes haken, hoe leuk!! Ik ken de letterdief nog goed van mijn tijd als juf. Succes ermee, Henriët en dank je we voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart met die grote cijfers. En fijn om lekker te gaan fietsen. Leuk om te geocachen en lekker uitgewaaid. (letterlijk en figuurlijk) . Hier zie ik ook veel jonge zwanen maar geen andere jonge vogels helaas.
    En succes met haken van al die letterdieven. En tussendoor maar andere leuke dingen doen anders loop je nog een blessure op.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een stijlvolle en feestelijke kaart Henriët, mooie combinatie van geel met rood en de blauwe achtergrond. Mooie tip ook van de elektrische blending brush! Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart met de klaprozen en de gave bewerkte cijfers. Oh letterdiefjes haken en wat een boel, jij hoeft je niet te vervelen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk die letterdiefjes gaaf hoor en een hele mooie kaart voor DCL. Bedankt voor je bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen