dinsdag 4 juli 2023

Verjaardagscandy

Nog een kleine 3 weken en dan hoop ik op 22 juli 54 kaarsjes uit te mogen blazen.

Om dit met jullie te vieren geef ik vier cadeautjes weg. Ik vertel nog niet wat ik weg ga geven. Dat blijft een verrassing tot het bij de ontvanger in de brievenbus ligt.


Wat moet je doen? 
Je kunt op 2 manieren een cadeautje winnen.
1. Laat hieronder een leuke/grappige/bijzondere reactie achter. Je maakt dan kans op 1 van de kleinere prijsjes.
2. Stuur een verjaardagskaart naar mijn huisadres. Je maakt dan kans op 1 van de grotere prijzen. Heb je mijn adres nog niet? Stuur dan even een mailtje dan krijg je mijn adres.

Je mag ook een reactie posten en een kaart sturen dan maak je dubbel kans op een leuk cadeautje.
Zaterdag 29 juli maak ik de prijswinnaars bekend om ervoor te zorgen dat alle ingestuurde kaarten ook bezorgd zijn en dus mee kunnen doen.

13 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ga je een kaart sturen hoor. Maar dat had je natuurlijk ook wel verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je staat al op mijn lijstje voor juli. Je gaat vast heel veel post krijgen, zet je maar vast schrap, hang door de hele kamer kriskras waslijnen en bereid de postbode maar alvast voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga je ook een verjaardagskaart sturen.
    Gezellig al die verjaardagspost in huis.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als de rest van de maand een beetje rustiger mag verlopen, ga ik mijn best doen om je een kaartje op te sturen. Post ontvangen is altijd extra feestelijk. Maar als het niet lukt door gekende omstandigheden dan wens ik je alvast via dit berichtje een grote taart met 54 kaarsjes erop en vele knuffels van iedereen die je lief heeft. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow alweer 54 dat wordt vast heel veel post, ik hoop dat de postbode geen rugklachten krijgt wanneer hij al de kaartjes moet bezorgen, de mijne ligt al klaar
    wat leuk een verjaardagscandy ik ben benieuwd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je staat op mijn lijstje hoor, ik stuur je zeker een kaart.
    Uit ervaring weet ik dat het héél leuk is om veel post te krijgen.
    Ik twijfel alleen nog of ik je leeftijd héél groot, of juist helemaal niet op de kaart zal verwerken. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Henriët,
    Nu weet ik eindelijk wanneer je jarig bent. Ik wil je zeker een kaart sturen. Ik kan alleen niet zien waar ik je kan mailen. Daar ga ik nog even verder naar zoeken. Je komt op mijn verjaardagskalender :-)
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Henriet....ik ga je zeker een kaart sturen....je staat op mijn blogkalender....dus dat komt wel goed....ik ga aan de knutsel voor je!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een verjaardag is zoveel leuker met echte post ! Hopelijk hangt je kamer straks helemaal op, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een superactie van je, anderen verrassen, hou ik zelf ook heel van. Ik hoop op veel post voor je verjaardag, dat is elk jaar genieten. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, wat leuk, sorry ik zag dit berichtje vandaag pas. Nou ik wil je ook zeker wel een kaartje sturen hoor. Ik stuur je wel een mailtje voor je adres. Het is altijd fijn om veel post te krijgen op je verjaardag.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie nu pas je berichtje. Ik stuur ook nog snel een mail voor je adres.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit berichtje had ik helemaal gemist maar ik had de kaart sowieso al op de post gedaan, hopelijk is die op tijd bij je.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen