donderdag 20 juli 2023

52 weeks to Christmas week 29

Vorige week geen kerstkaart van mij op donderdag maar dat maak ik vandaag goed met meteen maar 2 kaarten die ik natuurlijk instuur bij 52 weeks to Christmas:



Deze kaartjes zijn gemaakt met restjes papier uit het kerstblok Sparkling Snow van MD. Op de cirkels kerstboompjes en dan nog een diertje van MD erbij. De tekst rechtstreeks op de kaart gestempeld.
Volgende week komen er weer 2 kaartjes op mijn blog met dezelfde opbouw. Afgelopen zaterdag was ik alleen thuis en toen heb ik heerlijk deze kaartjes gemaakt. Even niks voordat de laatste, erg drukke schoolweek begint.
Maandag mijn vrije dag maar er moet nodig in huis gesopt worden en ik moet naar de tandarts. Dinsdagochtend is mijn directeur hier om kwart voor 8 zodat we in alle rust de eindevaluatie van de tweede helft van het schooljaar kunnen schrijven. 's Middags de doorschuifmiddag waarbij we kennismaken met onze nieuwe klas. En omdat ik volgend jaar nog 1 dag voor de klas sta sluit ik aan bij mijn nieuwe duo. Woensdag vier ik mijn verjaardag op school en 's avonds het afscheid van groep 8. Donderdag boen en sopdag in de klas en vrijdag de laatste schooldag met een vossenjacht. Ik ben 'de secret vos'. Ik ga met statief en camera rondlopen bij de vijver vlak bij school en zet alle groepjes op de foto. Eens kijken of ze ook doorhebben dat ik een vos ben. En daarna is het vakantie!!!

Denken jullie ook nog aan mijn VERJAARDAGSCANDY? Er ligt al een stapeltje kaarten klaar om op mijn verjaardag geopend te worden maar er kunnen natuurlijk altijd meer kaarten bij!

21 opmerkingen:

  1. Je hebt twee hele gave kaartjes gemaakt Henriet!
    Leuk datje al een stapeltje post hebt gekregen....hopelijk ligt mijn kaart daar ook bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk gelijk twee hele leuke kaartjes, was er ook aan begonnen, sketches te maken...maar de diertjes moeten er nog op maar dat komt vast wel een keer.
    Succes met de laatste week..
    Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn alle twee heel leuk. Succes de laatste week!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met het leuk dp en de schattige diertjes leuke sketch heb je gebruikt dat idee ga ik onthouden als het mag
    veel succes met de laatste voorbereidingen op school voor de vakantie
    wat gezellig dat je al een stapeltje post heb liggen die van mij ging gisteren op de bus
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaarten. Echt heel erg mooi gedaan hoor. Prachtig. Succes met alles van je werk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer Super leuke kerstkaarten Henriët.
    Mijn verjaardags kaartje is onderweg .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige kerstkaartjes heb je weer gemaakt met die leuke dieren van Eline. En sterkte gewenst met die drukke laatste week op school. Ik weet er alles van, want mijn kleindochter is ook onderwijzeres.
    Ik heb je ook een mailtje gestuurd i.v.m. je verjaardag.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo fijn om even je hoofd leeg te maken en wat kaartjes te maken.
    En..... ik zeg het vaakst, héél handig om de basis al klaar te hebben liggen.
    Het zijn leuke kaartjes, ik vind het wasbeertje altijd zo lief, zoals hij zit,
    met die pootjes.
    Man man, wat een drukte, jij bent straks echt wel aan vakantie toe😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jij bent goed bezig geweest terwijl je het al zo druk hebt!
    Twee hele leuke kerstkaartjes! Succes met je laatste schoolweek!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee super leuke kaarten en succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat twee superleuke kaarten met deze opbouw. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaarten en succes met de laatste week werken.
    Ik heb je een mailtje gestuurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je 2 mooie kerstkaarten gemaakt, leuke layout en de diertjes zijn altijd leuk!
    Succes met je overvolle laatste schoolweek,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt twee leuke kaarten gemaakt met deze layout en de verschillende diertjes. Leuk dat jij de secret vos bent.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn twee leuke kaarten geworden met die leuke beestjes! Echte winterkaartjes! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie kaarten, Henriët. Wat consciëntieus om er dan deze week 2 te maken! Mijn verjaardagskaartje naar jou is onderweg hoor!
    Succes op de laatste schooldag.
    Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee mooie kerstkaarten met schattige diertjes Henriët. Succes met de laatste loodjes en alvast een hele fijne verjaardag gewenst a.s zaterdag. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee hele leuke kerstkaartjes heb je gemaakt,de diertjes van md zijn altijd leuk om op een kaartje te gebruiken
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, die zijn leuk!
    Ik had begrepen dat dit je laatste week is, maar je moet dus nog een week, succes! Wel leuk dat je die kids om de vijver, uhm, tuin gaat leiden.
    Fijne verjaardag alvast, mijn kaart is naar jou onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Huh? Jullie hebben toch zo meteen de laatste dag of ben ik nou gek?
    Ik denk dat je dit bericht al geschreven had?
    Je kaartjes zijn in elk geval superleuk! Ik ben van plan om eens wat diertjes uit te draaien en in elkaar te zetten in de vakantie. Dat ik zo wat kan pakken, lijkt me heel handig....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beide super leuk !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen