zondag 2 oktober 2022

Maak er een mooie dag van

Wat had ik gisteren een heerlijke knutseldag! Het weer was te slecht om in de tuin bezig te zijn, manlief had vrijdag al boodschappen gedaan en er waren weinig huishoudelijke klusjes. Dus kon ik na de middag lekker gaan zitten knutselen. Ik maakte deze kaart:


Ik combineerde voor deze kaart 2 challenges. Bij Carlin's Kaartenparadijs willen ze een krans en een strik zien en bij 2 Sisters on the blog vragen ze een herfstkaart met een label. En als je dat door elkaar husselt krijg je een herfstkrans met een label en een strik. Ook link ik deze kaart bij Hobby Vision, daar willen ze een herfstkaart zien.
Het dp is van een oud blok van de Action. Alle andere materialen zijn van MD.

Komende zaterdag ga ik naar de beurs in Hardenberg. Zijn er nog meer bloggers die daar dan naar toe gaan? Altijd leuk om elkaar eens in het echt te zien! Wie weet......

20 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke herfstkaart Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat een super leuke herfstkaart Henriet!
    Zo mooi gecombineerd met verschillende challenges.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat is die leuk! Echt een mooi herfstkaartje.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Hardenberg is mij iets te ver vanuit het Zeeuws Vlaamse landje. Veel plezier op de beurs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje, een prachtige kaart. Je hebt een echt warme herfstkaart gemaakt, vrolijk met de happy hamster die zo leuk uit de krans komt. Je hebt heel mooie materialen net elkaar gecombineerd.
    Hm, die beurs ken ik nog niet, is vlakbij Remco... wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke herfstkaart met de krans en labeltje!
    Dank je wel voor het meedoen bij onze challenge deze maand.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart met alle leuke materialen heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig herfstkaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd Henriët !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart is dit zeg. Mooi met de krans label en hamster. Hihi ik moest lachen toen je schreef dat het gistermiddag geen weer was om in de tuin bezig te zijn. Wij zijn tot vier uur bezig geweest met de stoep, een paar keer even geschuild voor de regen en weer verder. Het was ook helemaal niet koud. Maandag weer verder. En nee ik ga zaterdag niet naar de beurs, de kleinkinderen zijn er. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat is die schattig, de hamster is wel een favorietje.
    Fijne zondag, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt prachtig. die paddestoel vind ik super
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh deze is echt heel leuk geworden.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is een echte herfst kaart, wat leuk heb je dit gemaakt.
    De paddenstoel hoort erbij en de kleuren zijn ook passend bij de herfst.
    Ik ga niet naar de beurs, jammer, want het is inderdaad leuk om medebloggers te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk met die krans! En je weet al dat ik niet ga, jammer, maar ik denk dat ik alleen voorlopig naar de Art specially ga. Nog meer beursen trekt mijn beurs niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Henriët,
    Wat een ontzettend mooie herfstkaart. Te leuk gewoon met de schattige hamster en die paddenstoel. Heerlijk herfstig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig herfstkaartje, mooi met de grote paddenstoel 🍄

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie herfstkaart met de krans en lieve hamster!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig mooi herfstkaartje.
    De tekst paste ook perfect bij jouw dag.
    Zo'n mooie krans zou ik nu ook wel graag aan de inkom hebben hangen. Echt mooie dingen op te zien.
    Knap gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart. Leuk met di grote paddenstoel.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen