dinsdag 18 oktober 2022

Huisdier voor 4 Season challenge blog

Een poosje terug maakte ik deze kaart met een poes. Hij ging naar de dochter van vrienden van ons en het katje lijkt op hun eigen huisdier.


Ik had de kaart nog niet op mijn blog laten zien en daarom kan hij nu mooi meedoen bij het 4 Season Challenge blog waar ze een huisdier op je kaart willen zien.
De papiertjes zijn van een blok van de Action. Verder is er niet veel over te zeggen, alleen dat de jongedame die hem ontving er blij mee was.

Zondag zijn we de vakantie begonnen met een bezoekje aan Zwolle waar we in het sportcentrum Donar hebben aangemoedigd tijdens de uitwedstrijd tegen Zwolle. Vrijdags voor de wedstrijd heeft Donar hun coach ontslagen en dus was het best spannend hoe de wedstrijd zou gaan. Blijkbaar heeft het een aantal spelers wakker geschud want er stond ineens een team op het veld dat vechtlust liet zien. En dat was nodig want de hele wedstrijd ging het gelijk op maar aan het eind wist Donar met 5 punten verschil te winnen.
Vandaag is de Zuidlaardermarkt (de grootste paardenmarkt van Europa). Dat is in ons buurdorp waar ik werk. Als het vanmiddag droog is fiets ik die kant nog even op en anders breng ik de middag door aan de knutseltafel.

16 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met het huisdier Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een een superleuke kaart met dit leuke katje. Het is prachtug weer voor de markt. Vroeger ben ik er ook wel geweest. Maar het was altijd erg druk… nu hou ik niet meer van zulke activiteiten… zo in het gedrang… veel plezier. En een fijne dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart met dit schattige katje.
    En nog een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met het poesje tussen de bloemen. Geniet van de vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje!
    Fijne vakantie!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo vind ik katjes wel leuk en lief. Mooi kaartje! Ze hebben in Zuidlaren wel geluk met het weer vandaag. Ik ben er nog nooit geweest. Fijne dag! Ik ga ook nog even aan de knutsel.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schattig kaartje en als het lukt met het weer veel plezier op de paardenmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje Henriet.
    Geniet van je weekje vakantie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superlieve kaart, ik kan mij heelngoed voorstellen dat eennjonge dame dit geweldig vi dt, zeker als het katje op haar eigen huisdier lijkt.
    Je bent lekker aan het genieten van je vakantie, lees ik, doe je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele lieve kaart voor iemand die van katten houdt Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schattig kaartje.
    Fijne vakantie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje met dit lieve katje, heel leuk gemaakt!
    Geniet heerlijk van je vakantie, maar dat lukt wel zo te lezen.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om de kat na te maken zodat de kat op de kaart lijkt op hun eigen huisdier.
    Mooie lieve papiertjes gebruikte je erbij, zo is het een heel "zoet" kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met de schattige poes erop leuk de dp heb je gebruikt en een leuke sketch
    veel plezier met je vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een schattige kaart gemaakt met de leuke poes, geniet nog van je vakantie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige kaart. Te leuk gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen