woensdag 26 oktober 2022

Kleurenkaartenteam: stevig oranje met nachtblauw

Toen ik maandag de kaart voor onze jongste zoon klaar had bedacht ik mij dat ik nog geen kaart had gemaakt voor het Kleurenkaartenteam. Net een hele week vakantie achter de rug en dan nog op het nippertje een kaart moeten maken met de gevraagde kleuren:


Het is dan ook een vrij simpel kaartje geworden. Oranje papier met witte stipjes op de basiskaart geplakt en daarop verhoogd een stuk nachtblauw waaruit ik een ster heb gestanst. Achter de ster maakte ik de ijsbeer, rondom nog 4 oranje sterren en onderaan een tekststans. Zoals ik al zei, niet heel ingewikkeld.

Na het schrijven van dit berichtje de tafel bij ons in de woonkamer even flink onderhanden genomen. Deze tafel is ook mijn knutseltafel en in de vakantie laat ik mijn knutselspullen steeds aan een kant van de tafel liggen. In de loop van de week werd de puinhoop steeds groter en omdat er vanaf dinsdag gewoon weer gewerkt moest worden alles maar even weer uitgezocht en opgeruimd. Het kaartjes maken moet weer wachten tot zondag.

23 opmerkingen:

  1. Leuk en lief kaartje met het schattige beertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief de beer die komt piepen uit de ster. Tof! Opruimen hoort er ook bij, maar meestal borrelen er dan ook weer nieuwe ideeën op. Fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Henriët met de beer.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super schattig kaartje met het leuke ijsbeertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie en leuke details leuk hoe het beertje naar buiten kijkt in de ster
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk nou hoe leuk de beer uit de ster komt gekropen, schattig! Heel geslaagde kaart in de KKT-kleurtjes.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk zo !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje met het beertje Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Henriët,
    Wat een leuke berenkaart maakte je in de kleuren van deze maand!
    Ik heb even de tijd genomen om verder te scrollen op jouw blog en wat maak jij mooie kaarten zeg! Ben teruggegaan naar het KKT van vorige maand en ik zag dat ik niet gereageerd heb. En dat heb ik dan maar meteen gedaan. Heel raar want ik laat elke maand bij iedereen een reactie achter maar deze heb ik blijkbaar gemist...
    Je kan dus nog even terug gaan lezen...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, wat een leukerd, die beer komt vast een knuffel brengen aan de ontvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke berenkaart, Henriët! En mooi, die sterren in oranje stippen. Kan me ook helemaal voorstellen dat zo'n kaartje erbij inschiet tijdens een vakantie, als je lekker met andere dingen bezig bent. Gelukkig kwam je er op tijd achter.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt weer een heel LIEF kaartje met o.a. dat beertje en alles in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Liefs Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhh dat is een schattig kaartje geworden zo met dat beertje.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superlief beertje dat uit de mooie ster tevoorschijn komt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart met de ster en het leuke beertje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is heel leuk Henriët! Maar foei, zo op de nipper met een week vakantie voorafgaand! En geniet je een beetje van de lege tafel? En wat betreft de volgende uitdaging...ik ben aan de beurt wat te bedenken..maar ik zal er over nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart mag volgens jouw zeggen eenvoudig zijn, hij is echt wel heel erug leuk geworden. Geweldig ho het blauw afsteekt op het oranje en het witte beertje maakt het helemaal af. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo zeg, wat vind ik dit leuk!!
    Je schrijft wel 2x dat het wat simpel is, maar ik vind het alleen maar heel vrolijk en leuk.
    Jammer hè, dat je niet meer elke dag kan/ mag knutselen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Keischattige kaart heb je gemaakt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ach, wat een lieverd ! helemaal mooi en leuk is je kaartje geworden zo, geslaagd
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sorry dat ik nu pas langs kom.
    Maar je hebt weer een super leuk kaartje om te laten zien. Mooi effect hoe dat beertje door die ster heen komt piepen.
    Tot het volgende KKT en fijn weekend voor nu!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen