woensdag 19 oktober 2022

Gefeliciteerd

Vandaag gewoon een vrolijk kaartje dat ik een poosje geleden al eens maakte. Lekker papiertjes bij elkaar zoeken, een sketch maken en daar een diertje bij zoeken. Een soort freewheelen in kaartjes maken zeg maar.


Gisteren ben ik niet naar de Zuidlaardermarkt geweest maar ben heerlijk met mijn camera de natuur in getrokken. Het was mooi weer en een middagje met de camera op stap trok mij meer dan een middagje markt.
Hieronder zien jullie een aantal foto's die ik maakte:  






                                       

Het werd echt een rondje paddenstoelen. Er zijn er meer dan genoeg op dit moment!

12 opmerkingen:

  1. O, wat een leukerd en wat heb je mooie foto's gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Henriët.
    Maar ook jou natuur foto's zijn prachtig van de paddestoelen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje. En wat een mooie foto’s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gezellig, vrolijk kaartje en prachtige paddestoelen. Mooi hè deze tijd van het jaar en dan zulk uitzonderlijk weer.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto’s. Je had gelijk om de natuur in te trekken. Het was ook geweldig weer. Heb ook een klein rondje gefietst. Je hebt een leuke kaart gemaakt met de muis. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke kaart, leuke kleurtjes en de muis doet het altijd goed op een kaart.
    Je hebt prachtige foto's gemaakt, je hebt je duidelijk wel vermaakt, maar het was ook wel schitterend weer gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje
    mooie foto's gemaakt...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart. Ik vind de kleuren erg mooi gecombineerd zo. Prachtig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoorde het gisteren op het journaal er zijn heel veel paddenstoelen.
    Wat een mooie foto's.
    Je kaartje, gemaakt met een leuke sketch is ook weer super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met de muis.
    Prachtige foto's van de paddenstoelen.
    Geef je gelijk dat je erop uit trok in plaats van de markt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijke kaart met het muisje! Je hebt prachtige foto's gemaakt van al die verschillende paddenstoelen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dat is maar goed ook dat je niet naar Zuidlaren bent gegaan. In elk geval niet met de auto, want ik hoorde dat er een file bij Annen stond, richting Zuidlaren. Ik dacht echt dat ik het niet goed verstond op de radio.....😂
    Je kaartje is enig. Lieve papiertjes heb je gekozen. EN de foto's van de paddenstoelen zijn super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen