zondag 23 oktober 2022

Gefeliciteerd

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met de sketch van Creative Sketchy Girls:


Ik zocht papiertjes bij elkaar uit mijn bak en sneed ze op maat voor de sketch. De hamster mocht deze keer weer eens op een kaart verschijnen. In zijn hand kreeg hij een takje die lijkt op het takje op het dp papier met de vlinders. De bloemetjes rechts kregen een hartje met een glimmersteentje. Die steentjes kocht ik bij de Wibra maar als ik ze wil opplakken dan moet ik er lijm achter doen want het lijmlaagje blijft op het sheet zitten en is 1 grote aangekoekte massa. Maar gelukkig lukt het met een druppeltje lijm ook.

Gisteren hebben manlief en ik nog een stuk gelopen bij Westerlee (Groningen) ik had de camera mee en maakte nog weer een paar kiekjes:





Vanmiddag gaan we een wedstrijd van Donar kijken via een life-stream. Daarna zorg ik voor een afhaalmaaltijd. We zouden uit eten gaan maar manlief voelt zich niet fit. Heeft zelfs als een coronatest gedaan maar die is negatief. Middagje en avondje bankhangen dus.

17 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaart leuk dp heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart, en de foto's zijn prachtig
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi de kaart !
    Hele mooie foto's !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje. Zulke mooie en bijpassende kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met deze leuke schets. Eet smakelijk straks. Mooie foto’s van jullie wandeling. Wij hebben vanmiddag een wandeling bij Nijerbekoop gemaakt.tussen Frankrijk en Egypte. Hele mooie afwisselende route met bordjes aangegeven. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart met die lieve hamster. Mooi dessin-papier ook. Je hebt prachtige foto's gemaakt tijdens jullie wandeling Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met mijnheer hamster .
    Prachtige natuur foto's heb je gemaakt .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt met dit mooie papier en de hamster! Je foto's zijn ook prachtig, er zijn nog zoveel mooie plekjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig met elkaar bankhangen is ook wel eens leuk. Maar dan moet je je wel fit voelen. Wens Dirk maar beterschap! Je kaartje is prachtig. En met lijm komen we heel ver. Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi! Doe ik sowieso meestal hoor, en beetje lijm achter zo'n plakpareltje. Anders heb je de kans toch dat tijdens het vervoer de steentjes ergens in de enveloppe achterblijven. EN het kost ook weinig he, bij Wibra.. Je kaart is een leukerd!
    En de foto's zien er weer mooi uit. Hopelijk blijft Dirk negatief. Peter tot nu toe ook nog steeds, Ik krijg het idee dat mensen die het al gehad hebben echt minder vatbaar zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel herkenbaar, van de plak steentje.
    Maar als het plaklaagje wel aan het steentje blijft zitten zit het vaak schreef en zie je het op je kaart, dat vind ik ook niet mooi. Ik ben ook altijd bang dat het niet blijft zitten tijdens het versturen, dus ik doe eigenlijk altijd een beetje lijm achter zo'n steentje.
    Het is een heel leuk kaartje, ik blijf de hamster zo lief vinden.
    Wat een mooie foto's maakte je tijdens jullie wandeling, prachtig.
    En ik hoop dat je man zich snel weer beter zal voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart en het papier met de vlinders is zo mooi.
    Net als je foto's, echt genieten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. De hamster is echt schattig. Mooie papiertjes. Ja, de natuur is nu echt zo mooi he.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met de schattige hamster, leuk dp heb je gebruikt en zo leuk hoe je alles hebt verwerkt in de sketch
    mooie foto's heb je gemaakt met al de mooie herfstkleuren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schattig is dit kaartje...
    Beste voor je man...en wat een prachtige herfst foto's.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met die lieve hamster Henriët!! En wat een toffe foto's . Ik hou niet van de herfst maar vind je foto's wel erg mooi.
    En fijn dat je thuis nog even lekker kon genieten van een afhaalmaaltijd. Hopelijk valt het mee met je man.
    En deze week weer beginnen voor jou denk ik. Ik ben gisteren onverwacht toch al weer begonnen vanwege een zieke collega.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart heb je gemaakt. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Creative Sketchy Girlz. Groetjes Helma DT.

    BeantwoordenVerwijderen