zondag 1 januari 2023

Jaaroverzicht 2022

IK WENS IEDEREEN EEN

GOED EN CREATIEF

2023!!

Al een aantal jaren laat ik op 31 december een jaaroverzicht zien van de mooiste 12 kaarten van het afgelopen jaar. Maar omdat ik gisteren de challenge met GerJanne liet zien schuift het jaaroverzicht door naar vandaag.


In willekeurige volgorde 12 kaarten die ik in 2022 op mijn blog heb gepost.
Ik heb in 2022 200 keer iets geplaatst op mijn blog, dus dat was nog best moeilijk om daar 12 uit te kiezen! Maart en mei waren de drukste maanden. Toen plaatste ik 21 keer iets. In december plaatste ik maar 10 keer iets op mijn blog.

Dit jaar ga ik gewoon door met bloggen al zal het het eerste halve jaar nog steeds rustig zijn omdat ik dan nog steeds extra werk. Maar na de zomervakantie zal het hopelijk rustiger worden. We gaan het zien!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi overzicht heb je zo gemaakt, leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, een superleuk overzicht met al je mooie kaarten! Ik wens je veel gezondheid, geluk en creativiteit in 2023! En bedankt voor al je leuke berichtjes in het afgelopen jaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk overzicht van je kaarten. Ik wens het je het allerbeste voor 2023. En bedankt voor je berichtjes het afgelopen jaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie laat je zien. Lijkt me best moeilijk om de mooiste kaarten eruit te zoeken per maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Henriët,
    Allereerst de beste wensen voor 2023. Wat een mooi overzicht heb je gemaakt. Heel erg leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nòg steeds extra werken, poeh zeg.

    BeantwoordenVerwijderen