zaterdag 7 januari 2023

Gnomes

Ik weet het....het is nog maar zaterdag en toch ben ik er al weer met een kerstkaart. Dat zit zo: er is sinds deze week een nieuwe blog waar ze vragen om kerstkaarten te maken: Girlz Creative Christmas challenge. Ze vragen deze keer gnomes op je kaart:


Het werd een 10x10 kaartje. Het dp komt uit een blokje van de Action en ik heb de oude doiley van MD maar weer eens tevoorschijn getoverd. Nog een glinsterend boompje er bij en een tekstje om het af te maken. 

Ik beloof niet dat ik voor dit blog iedere week een aparte kaart ga maken. Denk dat het ook wel een een combinatie met het blog van 52 weeks gaat worden. Want anders heb ik aan het eind van het jaar wel heeel veel kerstkaarten šŸ˜‚šŸ¤£šŸ˜‚

Gisteren ontdekte ik dat dit mijn 1500e blogbericht is. Ik ben begonnen met bloggen in oktober 2011. Als ik nu terugkijk dan is er in die ruim 11 jaar heel veel veranderd aan de kaartjes die ik maak. 
En in het begin van mijn blog liet ik ook veel meer haakwerkjes zien. Het is niet dat ik nu niet meer haak maar ik vergeet ze vaak op mijn blog te zetten. En daarom vandaag maar een foto van wat ik in de kerstvakantie gehaakt heb:


Deze uilen komen binnenkort bij ons in school te wonen. Ze krijgen een plekje in de hal en krijgen een belangrijke taak bij het beeldend maken van onze 4 basisregels die wij op school centraal stellen.

14 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke kabouters, leuk het gestreepte dp erachter, wat een schattige gehaakte uiltjes heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 1500-set blog bericht. Ik ga die kant ook op… zeker een verschil met de kaarten van jaren terug… je hebt een leuke kaart gemaakt met de gnoompjes. Je gehaakte uilen zijn ook erg leuk. Nog een fijn weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk gnomes kaartje en de gehaakte uilen zijn ook super leuk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart, die gnomes blijven ook leuk.
    Maar je uilen zijn ook prachtig! Je ziet aan hun snoetjes al dat ze hun taak serieus gaan nemen. Toevallig ben ik na lange tijd ook weer eens aan het haken en nog toevalliger: het onderwerp staat op je kaart, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk klein kaartje. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Girlz Creative Christmas Challenge. Groetjes Helma DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn de uilen mooi zeg! Gaaf gemaakt. En je kerstkaart is ook erg leuk. Op dit formaat kaart komen ze goed uit de verf :) Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creaties Henriƫt.
    Mooie kaart met de gnooms.
    Maar ook je gehaakte uiltjes zijn super leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke kaart en de uiltjes zijn allerliefst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart met die leuke gnomes Henriƫt en leuk zoals je die stans gebruikt hebt.
    Mooi gehaakt die uiltjes. Gefeliciteerd met je 1500-ste blogbericht. Nog steeds gezellig toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gnomes staan er leuk bij op die gestreepte achtergrond! De uilen zijn supergaaf, die zullen hun taak vast goed vervullen in de hal. Gefeliciteerd met je 1500ste bericht! Bij mij duurt dat nog even ben ook pas begonnen in 2016.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! En leuk dat je meedoet bij het nieuwe blog. Ik wilde mijn kaart linken en zag toen dat er gnomes gevraagd werden. En je uilen zijn helemaal geweldig! Ben benieuwd naar de 4 basisregels...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het nieuwe blog ook ontdekt, maar deze week geen kerstkaart met een Gnomes erop, dus de eerste challenge meteen al over geslagen.
    Wat een leuke is dit.
    Zijn dat stansjes van Action?
    Wat haak jij toch mooi, zo gelijkmatig.
    Wat een leuk stel, deze uilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. das een toffe kaart. Zo mooi. Leuk dat je meedoett met onze challenge bij Girlz Creative Christmas Challenge.
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Henriƫt,
    Wat een ontzettend leuke kaart met de gnomes. Heel erg leuk. Je uiltjes vind ik ook heel erg schattig. Die gaan het vast gezellig hebben op school.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen