maandag 9 januari 2023

Voor jou

Vandaag een kaartje waarbij ik de challenges van  Knutsels en Kadootjes en De Egel heb gecombineerd:


Bij Knutsels en Kadootjes willen ze iets zien wat begint met een E (Egel) en bij De Egel iets wat begint met een K (Kladblok, Knijper en Klaver).
In mijn bakje zocht ik 3 verschillende papiertjes in roze tinten uit en combineerde dat met kraft. Het kladblokje kreeg een zilveren ringbandje en een zilveren knijper.
Ik laat deze kaart ook meedoen bij Creations in Pink. Mijn derde inzending al deze maand. Ik ben blijkbaar op de roze toer. En tot slot link ik hem ook nog bij Girlz Creative Crafts waar alles mag.

Gistermiddag was het heerlijk wandelweer en toen hebben manlief en ik ruim 9 kilometer gewandeld in het bos vlak bij ons huis. Zo heel vaak wandelen we daar niet meer maar er lag een nieuwe geocacheroute. En ook dicht bij huis is het nog steeds erg mooi!



Morgen na 2 heerlijke weken vakantie weer aan het werk. Morgen is mijn IB-dag en er staat heel veel op mijn to-do lijstje. Maar ik moet morgenmiddag ook vroeg weg want ik moet naar de KNO-arts voor de uitslag van de endoscopie. En 's avonds nog een MR-vergadering. Meteen een drukke dag dus!

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met dit schattige egeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met het egeltje. Het was hier gisteren ook erg mooi weer. Mooie foto’s van jullie wandeltocht. Succes met je drukke dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een keileuke kaart met het egeltje, gisteren was het heerlijk weer, vandaag wat minder, ook weer nat geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart weer. Ik vind de egel toch zo schattig. Heel leuk gedaan. Lekker dat het wandelweer was. Succes met werk en met je afspraak in het ziekenhuis.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke creatie heb je gemaakt.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart heb je gemaakt met dat lieve egeltje Henriët. Leuk zoals je de challenges én de materialen gecombineerd hebt. Succes bij de KNO-arts.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Henriët.
    Mooi voor verschillende challenge's gecombineerd.
    Succes morgen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart, en wat leuk dat je kon combineren. Vaak hoef je helemaal niet ver weg om van de mooie natuur te genieten. Ik hoop dat je uitslag morgen goed is. Veel succes met alles.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze 2 Challenges kon je mooi combineren.
    Leuk gedaan hoor.
    Het is een lief kaartje geworden, met dat klavertje 4, die kan je naar iemand opsturen die wel wat liefs, positiefs of geluk kan gebruiken.
    Ik ben gisteren ik weet beginnen met werken.
    Ook wel weer fijn, alhoewel het wel meteen veel geregel is, met de hondjes èn eten en boodschappen en sport. Maar ach, we gaan maar gewoon weer rustig door.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met het egeltje, leuk dat hij met zoveel challenges mee kan doen. Heerlijk zo'n lange wandeling. Ik hoop dat de uitslag goed was vandaag.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart is het geworden!! Met 3x de K ( K3 haha)
    En wat een super leuke wandeling dichtbij huis, nog wel met geocache.
    Ik duim voor je voor een goede uitslag.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart zeg, leuk ook hoe je alles bij elkaar gecombineerd hebt. Je mocht er dus gelijk flink tegen aan, hopelijk valt de uitslag mee. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart, heel mooi geheel!
    Bedankt voor je deelname aan onze E-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe vanavond een rondje Knutsels en Kadootjes. Wat een leuke kaart met dit egeltje. En lekker gemakkelijk dat je het kon combineren met de Egel! Ik zit naar binnenste buiten te kijken over mossen op de hunebedden. Ik voel weer een fotowandeling aankomen. Nog 2 weekjes, dan kunnen wij weer samen aan de knutsel. Ik heb er zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen