vrijdag 6 januari 2023

Welkom kleintje

Mijn vakantie loopt al weer aardig ten einde en ik moet zeggen dat ik nog niet heel veel geknutseld heb. Gelukkig komt het weekend er nog aan om dat goed te maken.

Vandaag een geboortekaartje voor het blog van Crafty Friends, daar is het thema 'New beginnings'.


Ik maakte een achtergrondje met verschillende papiertjes uit mijn bak. Daarop kwamen de ijsbeertjes van MD maar door ze nu eens uit kraft te stansen zijn het ineens bruine beren geworden. Wat boompjes, een bloem met takjes en de tekst maken het af.
Ik laat deze kaart ook meedoen bij Creations in Pink. Al mijn tweede roze kaart in 2023!

Vandaag ga ik koffiedrinken bij een oud collega. Zij was tot de zomervakantie de IB-er bij ons op school en ik ben dus haar opvolger. We kennen elkaar al heel lang want meer dan 20 jaar geleden werkten we ook al op dezelfde school. En het toevallige is dat deze collega woont in het huis waar mijn opa ooit geboren is.
Voor het weekend staat alleen een basketbalwedstrijd van Donar op de agenda en voor de rest zien we het wel. ligt ook een beetje aan het weer natuurlijk.

14 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje. Je Designpapier is zo leuk en past zo goed bij elkaar. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Henriët, mooie kleuren heb je gebruikt! Leuke dag vandaag en alvast een fijn weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje met de beren, wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt alles past mooi bij elkaar
    gezellig middag bij je collega
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gezellig dat je nog een keer meedoet met onze challenge bij creations in pink
      groetjes Ellen DT

      Verwijderen
  4. So pleased to see your entry here at Creations in Pink.
    This is a lovely project.
    Thanks for sharing.
    Jackie DT @ Creations in Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en lieve kaart in die roze tinten. Ook je kerstkaart is een leukerd. Veel plezier bij je oud-collega.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lieve, mooie kaart. Als ik eerlijk ben vind ik de beer in bruin veel mooier dan in wit, het lijkt beter te kloppen.
    Veel plezier met je oud-collega en bij de basketbalwedstrijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk schattig babykaartje Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart met deze bruine beer en haar kleintje! Mooi dat roze in combinatie met bruin.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart.Erg mooi samengesteld en de kleurencombinatie is erg mooi. Alvast een goed weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind het altijd erg leuk, een geboortekaartje met een moeder dier met kleintje erbij.
    Je kan ook nog een blauw variant maken, heb je meteen weer wat op voorraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your new baby card is absolutely gorgeous, such lovely bear dies... thanks for entering the 'new beginnings' challenge at Crafty Friends. Good luck and we hope you will join us again.
    Diane Louise (DT member) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach wat een lief kaartje is het met de beren. En je vakantie is vast heerlijk geweest! Nu samen een weekend om af te kicken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cute card. Thanks for sharing over at Creations in Pink.
    Danka DT
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen