maandag 2 januari 2023

Fijn dat jij er bent

Zo.....vandaag was ik vroeg uit de veren en ben al heel productief geweest. De wasmachine draait, onze slaapkamer is gestoft en gezogen en er ligt al een boodschappenbriefje klaar voor straks. Maar nu eerst even een blogberichtje en een blogrondje met een kopje thee.

De basis van mijn kaartje van vandaag maakte ik al voor de kerstvakantie en gisteren maakte ik hem af:


Het leuke, nieuwe hart van MD kocht ik vorige week in Den Helder bij By Aline Kreatief in Den Helder. Wat een leuke winkel is dat zeg! Jammer dat ik niet dichterbij woon. In het hart kwam de lieve ijsbeer en daarbij een lief tekstje. En laat ik nou net zien dat ze bij het 4 Season Challenge blog een kaart met een compliment vragen. Dat komt mooi uit!
Ik laat hem ook meedoen bij Creations in Pink. Roze genoeg lijkt mij.

Vanmiddag haal ik jongste zoon en zijn vriendin op van het station. Zij blijven hier gezellig tot vrijdag logeren. Manlief start vandaag weer met zijn eerste nachtdienst van 4 en ik heb de hele week nog vakantie. Er staat naast een bezoekje aan de kapper en koffiedrinken bij een oud collega nog niet veel op de planning. Dat belooft dus genoeg knutseltijd.

24 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie kaart met de leuke hart gemaakt. Veel knutselplezier dan maar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer lief kaartje! Ik wens je veel knutselplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattig kaartje is dit.
    Gezellig, fijne dagen gewenst met je zoon en schoondochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat een lief kaartje met de roze kleurtjes en het schattige beertje wat een leuk hart is dat hier word ik blij van
    geniet nog even lekker van je weekje vrij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
      groetjes Ellen DT

      Verwijderen
  5. Dat is echt een lieve kaart, mooi hart inderdaad!
    Fijne dagen samen gewenst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart met die leuke beer en het mooie hart! Nog een fijne week met de kinderen, wij hebben onze zoon en zijn vriendin gisteren na een weekje bij ons bij het station afgezet om weer naar Londen te gaan. Ik wens je een gezond, goed en creatief 2023!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met de mooie harten stans.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart, hij straalt veel liefde uit.
    Veel plezier met de logées en met knutselen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dees is zo leuk, tof gedaan
    Very sweat card.
    ik heb den boven ook al gepoetst vandaag en ben nu de was aan het doen, maar tussendoor ook even eenblogrondje doen,
    Da hartje van MD is zo super, die staat ook op menne verlanglijst
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jou de beste wensen voor 2023. Mooie kaart en wat is dat hard leuk. Fijne week met elkaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk hart is dit, je kaart is heel mooi geworden..
    Wens je nog een gezellige vakantieweek,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettende lief kaartje is dit zeg.
    Mooi hoor dat hart, dat heb je goed gekocht voor jezelf.
    Fijn hè, nog een hele week vrij, de feestdagen achter de rug en nog fijn en aantal dagen waarin niks moet en alles mag
    Geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De beste wensen Henriët! Wat heb je een snoepje van een kaart gemaakt in heerlijk roze. Leuk is dat hartje inderdaad. Ik mag morgen weer aan het werk na een week vrij. Geniet nog even van je vrije tijd! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief kaartje is het! Inderdaad lekker roze! En gezellig logés! maar moeten ze nu extra stil zijn overdag? EN houd je dan genoeg knutseltijd over? Ik dacht toen ik het las: tijd genoeg om die 3 vouwen uit te vogelen....🤣😂

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje en zo heerlijk veel roze. Leuk hoor.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel schattig kaartje! Mooie tekst die klopt bij onze complimenten-challenge op het 4 Season blog, bedankt voor je (snelle) deelname.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De beste wensen voor ene mooi en creatief 2013 gewenst. Wow wat een lieve kaart en geweldig het hart. Prachtig. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke roze kaart!!
    Geniet van je laatste vakantieweek. En van het bezoek van zoon en schoondochter.
    De beste wensen voor 2023!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super schattig kaartje met het leuke hart en de beer!
    Groetjes en de beste wensen voor 2023!
    Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, wat een cute kaartje, heerlijk de combinaties van zoet roze en dat 'nieuwe' hart, love it! Bedankt voor je deelname aan de 4 Season Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. So pleased to see your entry here at Creations in Pink.
    This is a lovely project.
    Thanks for sharing.
    Jackie DT @ Creations in Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leukerd heb je gemaakt met een compliment erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen