vrijdag 13 januari 2023

Einde van het Marianne Design Challenge blog

Gisteren kwam de uitslag van de laatste challenge van het Marianne Design Challenge Blog online.
Ik heb vanaf de 200e challenge in april 2018 meegedaan als lid van het Designteam. Dat betekent dat ik in totaal 108 voorbeeldkaarten heb gemaakt.


Dit was mijn eerste kaart die ik maakte voor het blog. Het was toen de bedoeling om een feestelijke kaart te maken.

Ik heb bijna 5 jaar met heel veel plezier voorbeeldkaarten gemaakt en ga het zeker missen om al die mooie kaarten te bekijken die iedere keer weer werden ingezonden. Ik wil iedereen die ooit heeft meegedaan heel hartelijk bedanken!

11 opmerkingen:

  1. Enige kaart en jij bedankt voor de inspiratie op het blog van MD. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke feestelijke kaart! Bedankt voor alle inspiratie. Echt jammer dat het gestopt is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat zoiets dan ophoudt he. Je kaart is wel heel mooi geworden. Je hebt vast veel mensen geïnspireerd met al je mooie kaarten.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is echt een feestelijke kaart waar je mee begonnen bent. zelf nooit aan meegedaan maar zag wel kaartjes voorbij komen. ben zelf niet zo van poppetjes etc. heb dus ook niet van deze malletjes aangeschaft.
    gr Alma, ps op naar een ander dt schap?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat je allereerste kaart laat zien als DT lid, wat issie leuk
    het is jammer dat het stopt ik heb meegedaan vanaf de allereerste challenge op een enkele keer na
    ik heb genoten van je kaarten voor het team
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker jammer dat deze leuke uitdaging stopt. Marianne design is mijn favoriete merk… we gaan de inspiratie missen… je kaart met de muizen is erg leuk . Blijven leuk op de kaarten.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super jammer dat de challenge is gestopt. De laatste jaren had ik niet altijd tijd om mee te doen, maar de challenges waren altijd leuk, origineel en je voorbeelden inspirerend. En wat leuk om deze eerste kaart weer te zien! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jammer dat de challenge gestopt is. Helaas lukte het me de laatste paar keer niet om mee te doen. Maar als het kon heb ik altijd met veel plezier mee gedaan. Leuk om je eerste kaart te zien. Die is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bedankt voor de opdrachten, de voorbeelden en de reacties op de kaarten. Zo jammer dat het stopt, voor het team, maar ook voor de deelnemers. Leuk om jouw eerste kaart te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was een mooie binnenkomer destijds Henriët. Jammer hoor dat dit leuke blog ermee stopt. Jij bedankt voor de inspiratie en verzonnen challenges door de jaren heen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook een muizenkaart! Wat leuk te zien! Dank voor al de voorbeelden en inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen