donderdag 5 januari 2023

52 weeks to Christmas week 1

En ook in 2023 ga ik proberen wekelijks een kerstkaart te plaatsen op de donderdag bij 52 weeks to Christmas. In 2022 heb ik heel veel weken meegedaan. Heel af en toe een weekje overgeslagen omdat het dan echt niet lukte.


Vandaag een kaartje met de sneeuwman. Hij kwam op een achtergrondje dat ik al klaar had liggen. Zijn sjaal heeft bijna dezelfde kleur als het dp. Het dp met de boompjes op de achtergrond is uit een heel oud blokje van de Action en ook het witte met de sneeuwvlokken is al een oudje van dezelfde winkel. Het gestreepte papiertje lag ook in mijn bak maar geen idee waar dat vandaan komt.
Dit jaar wil ik zo veel mogelijk mijn papiertjes eerst opgebruiken. Er ligt hier zo veel! En dat terwijl ik al behoorlijk aan het opruimen ben geweest en al van alles mee heb genomen naar school.

Ik laat deze kaart ook meedoen bij Do-Al(l) Kreatives (dank voor de tip GerJanne). Daar willen ze sneeuwmannen zien op je kaart.

Deze week was een rustige en gezellige week. Maandag kwam jongste zoon met zijn vriendin logeren. We hebben heerlijk gekletst, gegeten en spelletjes gedaan. Verder heb ik opgeruimd, hebben we een puzzel van 1000 stukjes gemaakt, ben ik naar de kapper geweest en ga ik morgen nog op de koffie bij een oud collega. Weer helemaal opgeladen voor een drukke periode op het werk!

22 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart weer. Fijn he, zo'n challenge het hele jaar door, is mij heel goed bevallen. Ohja, papier op gebruiken zou voor mij ook een goed idee zijn haha. Ik heb ook zoveel.
    Wat gezellig dat jongste zoon met vriendin er was. Klinkt als een fijne rustige week. Succes straks weer op het werk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enige sneeuwman op je kaart, en wat goed van je om het papier op gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart met de sneeuwman.
    ik heb ook 2 puzzels gemaakt van 1000 stukjes rond de kerst.
    Zo leuk om te doen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had de stansjes met papier zo gekregen.
      Ik hoefde alleen maar te plakken.
      Papier andersom is mooier.
      Groetjes Elle-Jeanne

      Verwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke sneeuwpop wat staat ie er gezellig bij op het leuke dp
    fijn dat je zo heerlijk hebt genoten van je vrije dagen nu kan je er weer tegenaan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk en eenvoudig kaartje. Zo zie je maar weer...eenvoud is prachtig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk kaartje met de sneeuwpop! Ik ga ook proberen om mijn papier op te maken en geen nieuw te kopen, hopelijk lukt het!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart, de sneeuwpop staat echt in de spotlight. Fijn dat de batterijen weer helemaal opgeladen zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super lief kaartje...
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijks kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je goed zoekt dan blijken heel veel papiertjes uitstekend bij elkaar te passen zoals op jouw mooie kaart en dat restjes/oude papiertjes opmaken doe ik ook zoveel mogelijk en dan kan ik nog wel een winkeltje beginnen *lol*

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met de sneeuwpop Henriët. Ook ik heb me voorgenomen om eerst eens wat 'oud' papier en plaatjes op te gebruiken. Streng zijn voor mezelf en niet meer shoppen.... of het lukt?
    Groetjes en een fijne dag,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was vanmorgen nog bij de Action, er is al een hele poos géén nieuw papier te vinden, gelukkig maar, ik heb genoeg.
    Mooie kerstkaart met de leuke sneeuwpop en de combinatie van papiertjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die is leuk, de sneeuwman krijgt zo alle aandacht.
    Ik ben ook heel blij met elke week een kerstkaart, maar heb er nog best wat over van 2022 dus ik kan wel wat weken overslaan.
    Lekker hoor, zo'n ontspannen vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk kaartje weer met deze leuke sneeuwman! Ik ben ook oud papier aan het opmaken. Wil ook niets nieuws meer kopen, maar of dat me lukt....? Gezellig dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kerstkaart met die sneeuwpop als blikvanger Henriët. Klinkt alsof je heerlijk uitgerust bent.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk kaartje. En leuk dat het zo gezellig met je zoon was
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kerstkaart met de sneeuwpop. Ik probeer ook weer vaak mee te doen dat scheelt aan het eind. Fijn dat je een goede vakantie hebt. En weer lekker opgeladen bent. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. geweldige kaart. Zeer mooi. Bij Girlz Creative Christmas kan je meedoen met kerstkaarten. Thema deze week is Gnomes.
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk. Niet te ingewikkeld, maar alles matcht zo mooi met elkaar. Wat een heerlijke vakantie week had je! Klinkt heel relaxed.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als je de basis al klaar hebt liggen ben je zo klaar, wat ontzettend handig is dat toch.
    Ik vind het een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh what a super cute work! Nice done..

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen