zondag 8 januari 2023

BliepBliep Beep

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik maakte met de sketch van KIC. Het maken van de achtergrond was het probleem niet, dat kwam pas toen ik ging bedenken wat er op de kaart moest.


Ik koos uiteindelijk voor de robot van MD en omdat deze vandaag voor het eerst bij mij uit de verpakking kwam (in oktober in Hardenberg gekocht) kan ik hem ook mee laten doen bij Creaties Suzan op Facebook. Die wil iets ouds en iets nieuws zien op je kaart. De robot is nieuw en het papier is al oud.
Deze kaart gaat over een poosje naar een neefje dat 3 jaar wordt.

Gisteren heb ik de grote kast bij ons in de kamer leeggehaald en opgeruimd. Wat verzamelt een mens soms een spullen. Een deel weer terug in de kast, een deel weggegooid en een deel klaargezet om weg te geven of mee te nemen naar school. Geeft een opgeruimd gevoel. Volgend weekend is het dressoir aan de beurt.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart voor de jarige, die gaat vast in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het robotje komt erg goed uit op die achtergrond, goed gekozen!
    Goed bezig met dat opruimen, kun je mij er ook een beetje mee besmetten? *lol*

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke monsterkaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met het robotje, hij staat leuk op dat papier. Schaam , schaam , ik heb deze leukerd nog nooit gebruikt. Dat opruimen hoort zeker bij het nieuwe jaar, wij hebben ook al flink wat weggebracht vrijdag, en dat was nog maar het begin.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart! Het robotje staat mooi in het middelpunt, het dp past er heel mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart. Leuk hoe je de sketch hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met de robot Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor.
    Bedenk mij dat ik ook nog ergens tekeningetjes van Robotjes heb liggen, ik zal ze eens zoeken.
    Zijn zo leuk op een kaart, voor een Kanjer bijvoorbeeld.
    De sketch is leuk hè, je hebt er mooi papier voor gebruikt.
    Fijn is dat, opruimen, het geeft een heel voldaan gevoel.
    Maar eerst morgen weer werken succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart zo leuk met het robotje erop. Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de stoere robot erop leuk dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met de robot. Ik heb onlangs ook twee hobby kasten opgeruimd… moet nog een kast doen. Zeker heerlijk om de boel op te ruimen. Ben met de grote schoonmaak bezig. Wij gaan met vakantie en dan is het huis mooi schoon en dan ben ik straks klaar als het weer mooi weer wordt… sterkte nog bij de kno arts. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen