zaterdag 31 december 2022

Uitdaging met GerJanne

De laatste zaterdag van de maand is deze keer ook de laatste zaterdag van het jaar. Met onze uitdaging wilde ik daar bij aansluiten en daarom stuurde ik GerJanne de volgende opdracht: maak een kaart/creatie waar de cijfers 2023 op te zien zijn. Maar....je moet inkt gebruiken deze keer. En niet alleen om de randjes van het papier te kleuren.


Ik maakte een pagina voor in mijn art-journal. De achtergrond maakte ik met distress oxide forest moss, wild honey en faded jeans. Aanbrengen met een douber en daarna water er op spuiten. Daarna gestempeld met een stempel van Aal & Create (tekstjes), Craft Emotionss (jaarringen) en MD (crackels). 
Het mannetje is ook van Craft Emotions en heet Bernie. De bomen zijn van Studio Light. Ik heb ze uit 3 kleuren groen gestanst. De vogeltjes (eigenlijk zijn het duifjes) zijn van MD net als de letters en cijfers. De tekst sticker van Make it happen is van Pronty.

Gaan jullie ook bij GerJanne kijken wat zij heeft gemaakt?

Ik ben klaar voor 2023! Jullie ook? Vanavond zijn manlief en ik voor het eerst samen tot 12 uur. Onze jongens vieren het bij de schoonfamilies. Na 12 uur gaan we met alle buren een borrel halen bij de overburen. Dat is een jaarlijkse traditie!

11 opmerkingen:

  1. wat een mooie pagina voor je art-journal mooie kleuren heb je gebruikt, wat een schattig mannetje heb je gebruikt en leuke details zo is het een leuk tafereeltje geworden
    wij zijn ook lekker met zijn 2tjes thuis
    fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2023
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie.
    Brlijant card, very classy
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje heb je gemaakt. Veel plezier vanavond en een fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Hij is gaaf zeg! Heel mooi met die achtergrond. Ik dacht al dat jij met deze inkt aan de gang zou gaan. Daarom koos ik voor de alcoholinkt.
    Vreemd he, zo met zijn tweetjes Oud en Nieuw vieren. Dat is ons nog niet overkomen..Wel met zijn vieren: Guus, Toos, Peter en ik, maar de laatste jaren komen de kinderen weer hier het jaar uitzitten..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt een leuke bladzijde gemaakt voor je boek. De achtergrond is erg mooi.Het mannetje is best een beetje eng… alvast een goede jaarwisseling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Henriët,
    Wat heb je een leuke pagina gemaakt voor in je art journal. Gaaf gedaan zeg. Bernie is echt te leuk gewoon.
    Ik wens je een goede jaarwisseling en alvast een heel gelukkig, gezond en creatief 2023.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitdaging weer. Mooi gemaakt!!
    Tot volgend jaar!! (dat het maar een mooi en creatief jaar mag worden)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook jouw is het goed gelukt om een mooie laatste creatie van dit jaar op je blog te toveren Henriet!
    Bedankt voor alle lieve reacties op mijn blog van het afgelopen jaar!
    Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief Nieuwjaar toe!
    Lieve groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging met Gerjanne, mooi geworden.
    Goede jaarwisseling gewenst en er ligt een nieuw creatief jaar voor ons.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave pagina/omslag heb je ervan gemaakt Henriët. Toffe stempels en mooi met dat goudgeel. Bernie is een vrolijkerd hihi. Tim en ik zijn ook met z'n tweetjes, lekker met wat hapjes . Om 12 uur gaat hij meestal even naar de buurtjes buiten en blijf ik bij de hond binnen.
    Fijne jaarwisseling en een mooi 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie pagina heb je gemaakt, jullie ook met z'n tweetjes, wij ook, kunnen ook niet weg i.v.m. de hondjes en de katten..
    Fijne jaarwisseling,
    groetjes, Ansx

    BeantwoordenVerwijderen