donderdag 22 december 2022

52 weeks to Christmas week 51

Vandaag de een na laatste donderdag van 2022. Voor mij een anders dan anders donderdag want vandaag moet ik naar het ziekenhuis voor de endoscopie van mijn neus- en keeltholte...... Geen idee dus of ik vandaag bij jullie kan reageren. Op het moment dat ik dit berichtje schrijf weet ik nog niet hoe laat ik me moet melden in het ziekenhuis. Daar kan ik woensdagmiddag pas over bellen.

Maar nu mijn kaartjes:



Zo aan het eind van het jaar als ik merk dat ik te weinig kaartjes heb ga ik meestal een snelle serie maken. Dus maakte ik 5 kaartjes met het rendier en 5 met de egel. Helaas niet allemaal op de foto want de rest was al verzonden voordat ik bedacht dat ik nog foto's moest maken.
Het zijn kaartjes van 10x10 cm. Randje sneeuw, boompjes, diertje en een tekst en klaar is kees. Leuk resultaat maar handig om nog even snel de achterstand in te halen.

23 opmerkingen:

  1. Heel mooi je snelle serie! Succes vandaag in het ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk verloopt alles goed in het ziekenhuis.
    Toffe reeks kleine kaartjes!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pff snelle kaartjes! Dit zou mij al uren kosten haha. Maar ze zijn heel leuk. Heel veel succes in het ziekenhuis!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattige kaartjes heb je gemaakt en heel veel sterkte bij het onderzoek in het ziekenhuis.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kerstkaarten Henriët.
    Succes in het ziekenhuis vandaag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuke kaartjes met de rendiertjes en egeltje leuk dp en leuke details heb je gebruikt
    heel veel sterkte gewenst in het ziekenhuis en nu maar hopen dat het helpt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke serie heb je "nog" even snel gemaakt. Heel veel sterkte vandaag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke serie, ieder jaar zo he altijd te kort hier ook.
    succes vandaag in het ziekenhuis.
    Gezellig dat je er vandaag ook weer bent met een kerst/winterkaart.
    Goede kerstdagen toegewenst.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn gezellige kaartjes!
    Sterkte en succes vandaag met het vervelende onderzoek!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel sterkte vandaag Henriët! Je kaartjes "snelle" zijn heel erg leuk geworden! Fijne kerstdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie serie Henriet!
    Ik wens je heel veel sterkte in het ziekenhuis!
    Groetjes en fijne dagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar toch best nog wel wat werk, dat uit draaien en in elkaar zetten van de diertjes?
    Super leuke kaartjes en altijd handig om op voorraad te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sterkte vandaag.
      Ik hoop dat je alles snel achter de rug hebt en duidelijkheid krijgt.

      Verwijderen
  13. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt. Heel veel sterkte en succes vandaag in het ziekenhuis.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hopelijk is je onderzoek inmiddels achter de rug en is het je meegevallen Henriët. Je hebt nog leuke "snelle" kerstkaarten gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en fijne kerstdagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk deze "snelle" kaartjes, Henriët. Hopelijk is je endoscopie goed verlopen en knap je snel op.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes en fijne kerstdagen!
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kerstkaartjes!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee mooie series snelle kerstkaarten heb je gemaakt, ik vind ze heel erg leuk!
    Fijn dat het onderzoek meeviel, benieuwd naar de uitslag!
    Fijne kerstdagen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk! En ze zien er niet uit alsof ze snel zijn! Fijn dat het meeviel in het ziekenhuis. EN nu vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat handig zo'n serie. Toch eigengemaakte kaartjes maar het gaat veel sneller.
    Hopelijk is je endoscopie meegevallen.
    Alvast fijne feestdagen!! (en geniet van je vakantie)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt met het rendier en de egel Henriët! Hopelijk valt de uitslag van het onderzoek mee.
    Fijne feestdagen, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dag Henriët. Wat een leuke reeks. Ik duim mee op een goede uitslag.
    Ik had je een mail gestuurd om je te bedanken voor je kerstkaart die aan kwam, maar ik weet niet of je hem ontvangen hebt.
    Op mijn kaartje van jou staat het moderne rendier, ook leuk! ( Nog leuker zelfs 🤣)
    super bedankt. Fijne feestdagen 🌲🎅

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie serie kerstkaarten met de diertjes. Hopelijk heb je een goede uitslag… alvast fijne kerstdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen