zaterdag 10 december 2022

Annemijn werd 7 jaar

Ons nichtje Annemijn werd donderdag 8 jaar en voor haar maakte ik natuurlijk weer een kaart:


Het werd een combinatie van roze, geel en groen en er kwam een paard op te staan. Nog geen idee hoe ze dit kaartje vindt want ze viert haar verjaardag morgen. Ze krijgt van ons een bijzonder cadeautje. Ze vindt het altijd erg leuk om hier te komen knutselen. Dus we nodigen haar uit voor een gezellige knutselmiddag en daarna nemen we haar mee uit eten naar de pizzeria. We geven dus gewoon  een herinnering cadeau in plaats van een tastbaar cadeau. Zo vlak na Sinterklaas is het ook lastig om te bedenken wat je voor cadeautje moet kopen.

Dan nog even een update over mijn gezondheid. Donderdag 22 december moet ik naar het ziekenhuis voor een endoscopie onder narcose. Dat betekent dat de Kerstvakantie voor mij dit jaar vroeg begint.... ik mis daardoor het Kerstdiner op school maar dat is dan even niet anders.

Afgelopen maandag vierden we Sinterklaas op school en mijn groep had prachtige surprises gemaakt. Ik vond die van mijzelf zeker niet de mooiste maar door tijdgebrek kon ik er niet meer van maken.


Voor een jongen die op judo zit. Binnenin een Donald Duck pocket en een Donald Duck extra.

Wat tijdgebrek betreft moeten jullie het af en toe nog steeds zonder mijn reacties doen. Met 3 dagen mijn klas en het IB-werk op school komt er toch wel veel op mijn bordje neer dus zit ik 's avonds thuis ook nog regelmatig voor school te werken. Het is dit schooljaar nog even doorbijten. Maar de kogel is door de kerk: volgend schooljaar word ik volledig IB-er dus dan is de druk wat van de ketel.

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de Eenhoorn voor je nichtje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke vrolijke kaart voor Annemijn! Heel veel sterkte met je gezondheid. Ik kon niet zo snel terugvinden waar ze de endoscopie gaan doen bij je maar heel veel sterkte.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje voor je nichtje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie vrolijke kaart voor Annemijn en wat een goed idee is jullie cadeau, zeker weten dat ze dat leuk gaat vinden. Wat naar dat je een endoscopie moet ondergaan Henriët, hopelijk valt het mee. Toch leuk die surprise? Ik vind van wel hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukeckaart heb je voor je nichtje gemaakt ., Gezellig toch samen knutselen en later naar de pizzeria. Een heel mooi cadeau. Je suprise ziet er leuk uit. Veel sterkte met de endoscopie. Hopelijk valt het mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje. En een herinnering kado geven is geweldig. Succes met je gezondheid en je vele werk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat Annemijn dit het mooiste kaartje vind.
    Als ze van paarden houdt is het een topper.
    En wat een mooi kado, dat wordt voor iedereen genieten.
    Best spannend dus, je gezondheid, wel fijn dat ze nu serieus onderzoek gaan doen, maar ontzettend spannend. Sterkte.
    Begrijp ik nou goed dat je volgens jaar niet meer voor de klas staat?
    Bijna vergeten..... je surprise is leuk, hihi, wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje voor Annemijn! Naar zo`n onderzoek en zo spannend allemaal, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje voor je nichtje wat een leuk dp heb je gebruikt en het schattige paardje steelt de show
    naar hoor dat je weer naar het ziekenhuis moet, ik hoop dat het meevalt en dat je daarna snel opknapt
    wat een leuke surprise heb je gemaakt
    fijn dat je het vanaf volgend jaar wat minder druk krijgt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Henriet,
    wat maakte je een leuke kaart! En zo leuk om een herinnering cadeau te geven. Goed idee.
    Sterkte met de laatste loodjes voor de kerstvakantie. Gaaf dat je volledig IB' er wordt. Ben benieuwd of je dan het lesgeven in de klas erg gaat missen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze leuke kaart zal Annemijn vast super vinden, een echte "meiden" kaart! Leuke surprise heb je gemaakt, je moet er ook maar op komen. Veel succes in deze drukke periode, en alvast veel sterkte voor de endoscopie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt.
    You made a really nice card
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart!! En ja een herinnering geven is eigenlijk nog leuker dan een cadeautje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig leuke meiden kaart zeg, heerlijk die lieve vrolijke kleurtjes.
    Succes met de gezondheid...
    en ik ben jouw adres kwijt, ook je mail adres zie ik niet zou je mij willen mailen voor een kerstkaart....ik heb de jouwe al ontvangen.

    annemarievansplunter68@gmail.com

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen