donderdag 8 december 2022

52 weeks to Christmas week 48

Sinterklaas is weer op weg naar Spanje dus nu kunnen we helemaal los met de kerstversiering. Hebben jullie de boom al staan? Hier geen Kerstboom maar wel weer een kaart voor 52 weeks to Christmas:


Een achtergrondje met blauw en grijs en daarop de uil van MD. Hij heeft een warme sjaal omgedaan en zit vanaf zijn tak alles te bekijken.

Sinds een paar dagen kan ik nu ook 's avonds nog een poosje zitten knutselen aan de eettafel. Daar hebben wij een mooie lamp boven hangen met zacht licht. Heel gezellig maar om te knutselen waardeloos. Daarom heb ik mezelf een daglichtlamp cadeau gedaan. Wat een uitvinding!

20 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met de prachtige uil, nu weet ik hoe ik de klemmetjes kan verwerken ik zat er mee te husselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje met deze leuke uil!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke uiltje en het leuke dp en leuke details
    hier ook geen boom staat alleen maar in de weg en ik kan nergens meer bij wel altijd op een kastje wat kleine dingetjes en stalletje maar dat moet ik nog doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! De uil zit er gezellig warmpjes bij !
    Een daglicht lijkt me een zeer goede aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel toffe kaart met de warm ingepakte uil! Nog heel veel plezier van je daglichtlamp!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje is dit kaartje....uiltje moet hier ook weer eens tevoorschijn komen...
    ja hier staat de boom een paar daagjes...gezellig met dit donkere weer, al die lichtjes.
    En ja bij fijn gezellig licht kun je niet knutselen he...hier gaat ook ieder avond die heerlijk gezellig daglichtlamp(mijn grootste vriend) aan en mijn leesbril op anders komt er helemaal niets van terecht!!!
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik knutsel ‘s avonds ook altijd onder de daglicht lamp. Ik pak heel vaak na het eten even mijn spullen… en dan tot een uur of half negen even aan de knutselen… iDeal bij een daglicht lamp. Ik heb die lamp al jaren en bevalt uitstekend. Succes ermee. Jan is net onderweg om een kerstboom te halen. . Dus het weekend de boom versieren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart!! Mooi met die uil.
    En fijn zo'n mooie lamp. Geniet ervan!!
    Fijne week !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig kaartje, uiltje zit er lekker warm bij op de tak.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk kaartje met deze mooie uil! Leuk dat je dan ook aan de eettafel kunt knutselen met zo'n daglamp! Goede investering denk ik! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart met het uiltje Henriët.
    Zo een lamp heb ik ook een, super.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een mooi cadeau voor jezelf Henriët en heel bruikbaar in de winter. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel fijn he, zo'n daglichtlamp, ik heb hem een paar jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen, zo blij mee!
    Je kaart is weer heel leuk, Henriët! Mooie achtergrond, lief uiltje.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje,wij hebben nog geen kerstboom wij gaan de boom dit weekend ophalen
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke kaart, de uil past toch ook bij zoveel gelegenheden hè. Hij ziet er heel wijs uit op zijn tak.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Enige kaart is het! EN die daglichtlamp is geweldig he? Ik heb er ook eentje. Vooral als ik op vakantie in een huisje ben of DT weekend. Thuis knutsel ik eigenlijk niet 's avonds.
    En oh ja, niet verder vertellen, maar Sint logeert tot zaterdagavond bij ons in Twello...Zondag gaat hij echt naar Spanje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de leuke uil. Ik hobby alleen maar bij echt daglicht, ik heb wel een daglichtlamp, maar zit 's avonds nooit in mijn hobbykamer
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn dat toch een mooie kleuren, die blauw tinten.
    De uil past helemaal bij jou.
    Je hebt jezelf dus een nou kado kado gegaan.
    Goed zo, want als je zoveel plezier aan het knutselen beleeft is dit geen miskoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart weer. Schattig met het uiltje. Fijn he, zo'n daglichtlamp. Ook fijn om jezelf soms wat cadeau te doen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart is dit!
    Een beetje late reactie....maar donderdag kwam het er niet van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen