donderdag 4 april 2024

Challenge 52 weeks to Christmas en week 14

Afgelopen weekend maakte ik een kaartje voor de maart-challenge van 52 weeks to Christmas. Ze willen graag iets of iemand zien met een gewei en daarom koos ik voor het rendier van MD:


Ik maakte weer een serie achtergrondjes en dit was er 1 van. Dit papier zien jullie de komende weken dus nog wel vaker voorbij komen.
Ik gebruikte de sketch van Creative Sketchy Girls. Op de sketch staan rechts 3 stipjes en daar plaatste ik 3 gouden sterren. Op de plek van de cirkel op de sketch kwam bij mij de gestempelde tekst. 2 grote sterren maken het geheel af.
En deze kaart doet mee bij de X mas Challenege waar alles mag.

Zaterdagavond een feestje met alle buren om 3 verjaardagen in 1 keer te vieren. Het is dit keer bij ons thuis omdat Dirk zijn verjaardag ook nog meegevierd wordt. Morgen dus druk met boodschappen doen.
En nog een dikke week dan gaan we naar Nijkerk. Zin in!

27 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kerstkaartje met deze kleurtjes en de stoere moose. gaat een leuk weekend worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met het rendier!
    Handig dat jullie de verjaardagen in 1 keer doen! Dat wordt veel boodschappen halen!
    Fijn weekend alvast en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuke kaart, met het lieve rendier,
    Handig alles in 1, succes met de boodschappen.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kaart voor de challenge
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt. En gezellig om met elkaar de verjaardagen te vieren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart met het rendier Henriët.
    Gezellige verjaardag
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je rendier staat er leuk bij op je achtergrond. Veel plezier met de voorbereidingen en het feestje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje heb je gemaakt! Ik verwonder me iedere keer dat je al de achtergrondjes hebt liggen. Ik vind dat moeilijk, dan kan ik er nooit een kaartje van maken. Op de een of andere manier passen mijn plaatjes dan weer niet bij die achtergrond! dus ik vind het knap hoor dat je dit zo doet. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kerstkaart met die mooie eland, en een gezellig weekend gewenst met het vieren van de verjaardagen. Mijn kleindochter viert ook haar 30e verjaardag dit wekkend met een ninetiens party

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het leuke dessin papier met de rode tinten de eland past er goed bij
    feestse het weekend
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een mooie kaart.
    Veel plezier met het vieren van de verjaardagen en ja, nog een week en dan kunnen we....hoera. Ik ga zondag en hoop je te zien o.a. bij het ATC ruilen. Ik moet nog even nakijken hoe laat dat is gepland..
    fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kerstkaartje!
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij 52WTC.
    Succes met de boodschappen en alvast een gezellig buurtfeest!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Henriët,
    Wat een leuke kerstkaart weer. Gezellig met de eland. Mooi hoor.
    Gezellig al die verjaardagen samen vieren. Succes met de boodschappen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaart met het gave rendier, de papiertjes heel mooi gecombineerd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk !!!!!
    Geniet van de zaterdag !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leukerd met dit rendier. Veel plezier het weekend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart. Met dit rendier. Mooie schets. Succes met de boodschappen. Gezellig met de buurt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kijk.....dat is nog eens een duidelijk gewei Henriët.....wat een leuke kaart! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke kaart, mooi rendier.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat rendier is zo'n leukerd, hij is duidelijk blij dat hij op jouw kaart mag staan.
    Succes met de voorbereidingen van het feestje, veel plezier tijdens het feestje!
    Ja, ik heb ook heel veel zin in de ArtSpecially, ik ben benieuwd wat ik er te zien krijg, ben er nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, Henriët! Leuk achtergrondje weer, ik moet daar toch eens een studie van maken, hoe je dat doet. Dat rendier is tof! Ik ga helaas niet naar de Art Specially, heel jammer, maar qua gezondheid niet haalbaar.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuke kaart met het rendier! En veel plezier met de buren. Leuk idee om het zo te doen. Dan ben je niet zo vaak aan de beurt, denk ik. En ja, ik ben ook aan het aftellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind de kleur van het rendier mooi bij de kleuren van de achtergrond passen.
    Het is een mooi contrast.
    Leuke kaart.
    Veel plezier het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is weer helemaal leuk!
    Veel plezier met het vieren van alle verjaardagen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. de mal met dat mooie rendier blijft gewoon geweldig. Leuke kaart. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat rendier blijft een leukerd Henriët en hij staat op een leuk opgebouwde kaart. Leuk om zo de verjaardagen samen te vieren, veel plezier vast.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en gezellig je weer te zien.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen