maandag 29 april 2024

Birds of a feather

Voor iedereen die niet zo veel met inkt-knutselwerkjes heeft sorry.......maar ik heb al weer iets met inkt gemaakt. Natuurlijk blijf ik ook gewoon met papier en stansjes knutselen maar momenteel zit ik een beetje in een inkt flow:


Op You-tube kijk ik vaak naar filmpjes van Tracy Evans. Gisteren zag ik een filmpje waarop ze met haar inktpad rechtstreeks een afdruk op haar papier maakte. Dat deed ik ook en ik gebruikte 2 kleuren over elkaar heen. De inkt heb ik na het aanbrengen natgespoten en dat heb ik aan de lucht laten drogen.
Daarna stempelde ik met een stempel van AALL&Create op het midden van de vakjes. Ik plakte de zijkanten eerst af met post-it blaadjes.
De 3 vogeltjes van Craft Emotions stempelde ik met zwart en kleurde ze in met Distress Oxide. Daarna gespetterd met blauw en tenslotte nog de bijbehorende tekststempel er bij.


Ik plakte het in een zwart schetsboekje van de Action. Ik ben gek op boekjes, art-journals enz. Je vindt hier in huis allerlei boekjes en ik gebruik ze voor van alles en nog wat. Zo heb ik ook een boekje waar ik alle challenges in opschrijf waar ik aan mee doe.
Ik laat deze pagina meedoen bij We love 2 create.

13 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met de vogels op de inkt achtergrondjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan Henriët.....mooi kaartje! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, eindelijk heerlijk zonnig weer, heb er van genoten.
    Mooie kaart met de inktjes en de vogeltjes, ik hou meer van je andere kaarten, maar ik vind het wel heel knap gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig. Ik had het laatst ook gedaan, met die inktpad. Niet op ene filmpje gezien, maar zelf bedacht...hahaha er is echt niets nieuws onder de zon! Je kaart is erg leuk!
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een heel leuke kaart, vrolijk. Je bent duidelijk weer met plezier bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart! Heel tof gedaan met die inkt afdrukken op deze manier... Je kunt zien dat je het met heel veel plezier gemaakt hebt!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit leuk Henriët! Blijf maar in de flow zitten zo kunnen wij genieten van al het moois wat je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Henriët,
    Wat leuk bedacht weer. Echt zo leuk gedaan. Schattige vogeltjes.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart Henriët.
    Leuk gedaan zo.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de schattige vogeltjes. leuk idee om je inktpad zo afte drukken op het papier geeft een leuk effect
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met deze vogeltjes. Ik vind het wel leuk met inkt al die ik het niet zo vaak.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke pagina met die grappige angry birds. Heel mooi de kleurtjes bij elkaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart zeg!!
    En dat je alles bijhoudt. Nog nooit over nagedacht. Wel leuk.
    Fijne vakantie verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen