donderdag 11 april 2024

52 weeks to Christmas week 15

Het is al weer donderdag en voor mij is vandaag het weekend al begonnen. Ik heb maandag gewerkt en ben daarom vandaag al vrij. Kan ik me alvast gaan voorbereiden op het komende leuke maar drukke weekend op de ArtSpecially.

Mijn kerstkaart van vandaag maakte ik met de sketch van Cheerful Sketches :


De papiertjes komen uit mijn voorraadbak en zijn volgens mij allemaal van de Action. Omdat ik de 3 banen in de achtergrond heb gemat op blauw vond ik het ook wel leuk om de kerstman een blauwe outfit te geven. Ik denk dat dit zijn zomerkostuum is. Dat ga ik komende zomer wel even checken want wij gaan op vakantie naar Finland en brengen ook een bezoek aan het dorp van de kerstman (Rovaniemi).

Deze kaart link ik ook bij 52 weeks to Christmas en bij Xmas Challenge
Er ligt al weer een stapeltje achtergrondjes klaar voor de komende weken. Ik kan dus weer even vooruit.

34 opmerkingen:

  1. Leuke zomeroutfit heeft -ie. Maar ik betwijfel het wel. Goed dat je in de zomer even gaat controleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Ben benieuwd wat de kerstman deze zomer aan heeft, maar ik denk een rood kostuum. Veel plezier op de Art Specially!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Santa in zijn zomer outfit, hij past perfect bij het (mooie) papier!!
    Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart heb je met de sketch gemaakt.
    Super tof vakantievooruitzicht trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, jij ga jij maar eens even kijken wat hij 's zomers draagt.
    Heel leuk, je kaart, dit dp heeft mijn moeder ook, je kan het heel mooi combineren met als wat in het blokje zit en ik vind het ook leuk om er "gewone" kaarten mee te maken.
    Geniet van je lange weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En brengt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
      Vergat ik nog te zeggen🤭

      Verwijderen
  6. Haha, goed idee om het outfit van de kerstman eens te gaan controleren. Deze blauwe staat de kerstman ook heel goed, en helemaal op deze achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kleur van de z'n outfit van de kerstman.
    Heel leuk bedacht Henriët.
    Mooi kerstkaartje
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de kerstman mooie kleur pak heeft ie maar ja check check dubbel check hè ben benieuwd het dp is trouwens helemaal leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk deze zomerse outfit van de kerstman en natuurlijk ga je het controleren als je daar dan toch bent. Mijn kerstkaart gaat naar iemand die ook een border collie heeft,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kerstkaart en schattige zomer outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kleur blauw staat hem goed, leuke kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt van die super mooie achtergrondjes weer een prachtige kerstkaart gemaakt. De kerstman in zomerkostuum, wat een leuk idee. En we zullen het wel van je horen of het klopt , ik hoop dat je hem tegenkomt.
    Veel plezier op de beurs en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! En dat mooie zomer tenue zou zomaar kunnen! haha! Wat leuk dat jullie naar Finland gaan! Doe de kerstman maar de groeten van ons! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk deze kerstman in andere tinten !!!
    Heel euk effect !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super kaartje met deze zomerse kerstman, moet kunnen hoor.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kerstkaart met de kerstman in zomer tenue…. Leuk dat jullie naar Finland gaan.. kun je zeker gaan kijken of je daar de kerstman kan vinden… hi hi.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, of heeft mevrouw Claus een foutje met het wasgoed gemaakt? Ben benieuwd wat je ziet als je hem op gaat zoeken Henriët, leuk vooruitzicht. Je maakte een mooie kerstkaart in elk geval. Heel veel plezier op de beurs, lekker genieten hoor.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je de kerstman een blauw pak hebt gegeven! En helemaal leuk dat jullie naar Finland gaan, daar wil ik ook nog eens een keertje heen!
    Fijn weekend alvast en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja.....heel mooi de kerstman in deze kleuren Henriet....mooi rustig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuke kaart en alvast veel plezier komend weekend. En leuk dat jullie naar Finland gaan, zal vast bijzonder zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hahaha super gedaan zeg, hopelijk zie je de kerstman daar...
    de live was leuk, ik ben benieuwd naar de jouwe!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart weer. Mooi met het DP. Gezellig hoor met de kerstman. prachtig gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje Henriët met de leuke kerstman erop!
    Groetjes Suzan
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooi die blauwe Santa, fijn voor hem dat hij eens een ander pak aan mag ;-)
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk, is eens wat anders een blauwe Santa 🙂 mooi kaartje heb je gemaakt.
    Klinkt goed zo'n reis naar het hoge noorden, alvast veel plezier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke, vrolijke kaart met de Santa in z'n zomerpak. Wat een mooie vakantie heb je om naar uit te kijken. En natuurlijk een heerlijk weekend op de ArtSpecially, veel plezier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie uitwerking van de sketch, leuk met de kerstman in een blauw pak. Misschien is er tijdens het wassen wel iets mis gegaan 😱 doe hem van de zomer maar de groeten van me. Tot zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke kaart, ik vind dat wel wat hebben dat het blauw steeds terugkomt. Maakt het tot een mooi geheel. Tot zaterdag, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuke kaart, Henriët! Mooi papier en leuk die kerstman in het blauw, staat hem goed! Veel plezier in Finland! Ik was ooit in Rovaniemi, volgens mij droog hij toen gewoon rood...
    En vast veel plezier op de Art Specially. Helaas kan ik dit jaar niet om gezondheidsredenen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Your card is very lovely Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Oh, wat een mooie kerstkaart. Heel tof. Leuk dat je meedoet met onze challen bij Girlz Creative Christmas.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  31. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt Cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke papiertjes en daardoor een gave Kerstmanoutfit!
    Doe hem de groeten als je op vakantie bent.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen