dinsdag 23 april 2024

Getok in het kippenhok

Toen ik de sketch van Sketch Saturday had ik meteen een idee in mijn hoofd wat ik wilde maken:


En eigenlijk is het eindresultaat precies wat ik bedacht had. De halve cirkel en de schuine baan staan op de sketch. Ik maakte er een kippenhok van. Een kuikentje klimt op de ladder. Hij ziet denk ik een glijbaan in de schuine strook. Mama kip kijkt geschrokken toe en een van de andere kuikentjes heeft zich verstopt tussen moeders vleugels. Het derde kuikentje zit ook toe te kijken wat er gaat gebeuren.
Omdat er kippen en kuikentjes op de kaart staan laat ik hem ook meedoen bij 2 Sisters on the blog waar ze boerderijdieren willen zien.

Overmorgen ben ik er weer met mijn wekelijkse kerstkaart.

14 opmerkingen:

  1. Het is een heel vrolijke kaart met familie Tok, leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de vrolijke kippetjes in het kippenhok, leuk tafereeltje heb je gemaakt met de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute card Henrriet. Love how you were inspired by our sketch and the little scene you've created. Thanks for joinin us at Sketch Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke kaart .Henriët
    Het is een gezellige boel in het kippen hok .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig en vooral een vrolijk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend vrolijk en gezellig kaartje Henriët. Zo leuk gedaan
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke speelse kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een heel gezellig kaartje, word ik vrolijk van.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En jouw envelop is gisteren op de bus gegaan. 🙋‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart met die ondeugende kuikens!! En ja dat papier van je kippenhok heb ik ook.
    Als ik het zo zie dan kan ik er ook zo een iglo van maken bij de pinquins.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een superleuk tafereeltje maakte je met deze sketch.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihihi... wat superleuk is dit. Die moeder kip kijkt echt geschrokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een vrolijke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awh ja, kuikentjes zijn altijd zo schattig!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen