vrijdag 19 april 2024

Hiep Hiep Hoera

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met spulletjes die ik afgelopen weekend kocht op de beurs gecombineerd met producten van Pronty:


De stempel met de tulpen is van Studio Light en die heb ik afgedrukt met Infusions van Paperartsy (een soort Brusho). Je doet wat korreltjes van het poeder op je sheet en spuit het nat met water. Daarna dep je je stempel er in en die druk je af. Ik heb ik totaal 3 scherpe afdrukken kunnen maken en daarna depte ik nog 2 stukken papier in de resten op mijn sheet. Ik kan dus in totaal 5 werkstukken maken met maar een paar korreltjes. Ik gebruikte de kleuren The Sage, Sunset Beach en Golden Sands. Je krijgt dan een afdrukje met alleen de lijnen. Daarna maak je een kwastje nat en dan trek je de kleur van de randjes op papier met een natte kwast naar binnen om in te kleuren.
Vervolgens bracht ik de zijkanten van de kaart op kleur met dystress oxide. Daarop bracht ik met een stencil van Pronty een raster aan en ik stempelde met een rubberen stempel van Pronty aan weerszijden tekst. Vervolgens gespetterd met zwarte inkt en nog een tekst en een libelle van Pronty toegevoegd.

Ik laat deze kaart meedoen bij Dutch Card Lovers. De tulpen van plaatje 1 en wat kleuren uit de potjes onderaan rechts zie je terug op mijn kaart.
Ik link hem ook bij Allsorts Challenge waar ze een voorjaarskaart willen zien en bij Creative Artiste Mixed Media waar alles mag. Dit is mijn derde inzending daar.

Wat heb ik afgelopen weekend genoten van de ArtPecially in Nijkerk. Zaterdag hebben Monique en ik heerlijk geshopt op de beurs, 's avonds heerlijk gegeten en later op de avond als een blok in slaap gevallen in het hotel. Ik werd zondag pas om half 8 wakker en dat wil wat zeggen bij mij. De zondag begon met een heerlijk ontbijt in het hotel en daarna gaf Monique de hele dag een demo op de beurs en heb ik mij vermaakt met workshopjes volgen en de catering voor Monique verzorgen.
Ik heb kennisgemaakt met een aantal dames van Pronty, kwam Anita, Collien. GerJanne, Nelleke en Angelique tegen maar heb Marja helaas gemist. 
Het was een top weekend en de datum voor volgend jaar staat al weer in mijn agenda!

23 opmerkingen:

  1. Wauw, je hebt talent voor dit soort creaties hoor, wat mooi.
    Heel anders dan wat jij anders maakt, maar nogmaals, héél mooi.
    Je werkbeschrijving is ook duidelijk, ik zie het voor me, hoe jij daar zit.
    Leuk om al die berichtjes over de beurs te lezen. Ik ben niet geweest, mocht werken maar denk dat ik volgend jaar ook met vrij ga houden. Wanneer is de datum volgend jaar, in Nijkerk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Henriët,
    Wat heb je een ontzettend gave kaart gemaakt. Echt zo mooi gedaan. Gaaf hoor.
    Wat leuk om te lezen over de beurs. Ik had er nog nooit van gehoord, tot ik het een tijd terug bij Angélique zag. Misschien dat ik volgend jaar ook maar ga haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart met de leuke stempeltechniek wat een mooi effect geeft dat
    wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad op de beurs
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met je nieuwe spullen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, een schitterende kaart in prachtige kleuren. Je hebt een paar leuke dagen gehad zo te lezen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je met de nieuwe spulletjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was een heel tof weekend Henriët!
    Geniet van je nieuwe aankopen en je hebt vast heel veel ideeën op gedaan!
    Je kaart is super, ik hou hier ook van hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow , wat een prachtige kaart Henriët.
    Mooie hobby spulletjes heb je geshopt.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pretty Tulip dies over the effective stencilled background, many thanks for sharing with us at Allsorts challnge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het plezier van de beurs straalt uit je verhaal Henriët. Je hebt een mooie kaart gemaakt en door je uitleg zie ik meer details, leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautifully done floral card, thanks so much for sharing with us this week at Allsorts challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig geworden, fijn die uitleg erbij.
    Wanneer is de beurs volgend jaar, is dat al bekend?
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O ja je vroeg waar ik heen ga, ik ga naar New York, mijn zusje woont daar tijdelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik reageerde zo enthousiast op deze prachtige kaart dat Ed vroeg wat er toch aan de hand was. Oh, oh die Art Specoially, ik ben ook al de hele week aan het nagenieten o.a. van de berichten op FB.
    Ik heb één flesje van dat spul gekocht en wel The Sage, ik moet het nog uit proberen. Ik zag een leuk berichtje op fb, iemand schreef een flink aantal keer onder elkaar "ik ga geen ATC coins maken.. en vervolgens had ze er twee coins onder gezet, ha, ha, zo denk ik ook, "IK GA ZE NIET MAKEN" en ondertussen vormt zich in mijn hoofd een idee en zit ik te bedenken hoe de maten zijn.. ha. ha.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige kaart Henriët! Helemaal in de lijn van Pronty, heel gaaf gemaakt.
    Ik vond het superleuk jullie te ontmoeten, het was zo gezellig om samen te lunchen! Fijn dat jij je het hele weekend hebt vermaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart Henriette. Vanmiddag het filmpje van Monique bekeken over het gebruik van de pancake. Helemaal gaaf echt iets om uit te proberen. Maandag hebben GerJanne en ik een freubeldate, gaan we ook met inktjes aan de slag. Leuk om jullie te ontmoeten op de beurs, we hebben een hele leuke dag gehad. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Simply stunning what a great layout this is and a very pretty design.
    Thank you for sharing @ Creative Artiste and joining our April Challenge. Hope to see you again.
    Happy Crafting Tracey (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, super was het. En voor jullie helemaal met een overnachting! Maar dat jij al weet wanneer het volgend jaar is..... inside information?
    Je kaart is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie mixed media kaart met je nieuwe aanwinsten en erg leuk dat je meedoet met DCL, Henriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Henriet, de zachte pastels geven de kaart een echte lente uitstraling. Ik vind de achtergrond ook helemaal geweldig.
    Bedankt voor het meedoen aan DCL, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk om zo lekker met je nieuwe spulletjes aan de gang te gaan. Je kaart is prachtig Henriet! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch card lovers moodboard uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi gedaan! Het kaartje geeft je echt een lente-gevoel. Leuk dat je meedoet met de DCL challenge! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen