vrijdag 5 april 2024

Naamkaartje en een nieuwtje

Omdat ik lees dat er veel mensen naar de beurs in Nijkerk gaan heb ik voor mezelf een naamkaartje gemaakt. Als je nu denkt dat je me herkent hoef je niet meer te twijfelen  😂🤣😂.
Onderaan dit bericht lezen jullie mijn nieuwtje.


Het kaartje heeft hetzelfde formaat als een ATC-kaartje. Ik heb er ook weer een foto-tutorial bij gemaakt:

Aquarelpapier bewerkt met een douber een Distress Oxide -fossilized amber-

Rusty hinge op mijn sheet gedaan en daar water op gespoten en daar het kaartje in gedept.

Nadat ik het kaartje had gedroogd met een stencil van Pronty (470.806.030 stencil cirkels) en Wild honey cirkels op het kaartje gezet.

En daarna met Forrest moss en een script stencil van Pronty (470.806.029 stencil Script) nog een laagje aangebracht.

Tenslotte een chipboard libelle van Pronty (492.001.037) bestempeld met Versamark en daar witte WOW!-embossingpoeder op gestrooid en verhit met de heattool. Mijn naan geprint met mijn labelwriter en deze een kleurtje gegeven met inkt. Bij het drogen verkleurde het kaartje een beetje maar dat geeft wel een leuk effect. Met een knijpertje hang ik hem aan mijn tas of kleding. Wie maakt er nog meer een naamkaartje voor volgend weekend?

En dan nu mijn nieuwtje: ik ben gevraagd om voor Pronty (gast)designer te worden. Jullie zullen mij dus ook steeds vaker op hun Facebookpagina voorbij zien komen en daar ga ik zelfs lives geven!
Komende dinsdagavond ga ik daarvoor in de leer bij Monique.
Ik vind het een super leuke uitdaging en hoop dat over een poosje heel veel mensen gaan kijken naar mijn eerste live. Ik houd jullie op de hoogte over de datum.

13 opmerkingen:

  1. O wat een gaaf nieuws Henriët, gefeliciteerd. Hier laat je al een mooie foto-tutorial zien, dank je wel. Naar Nijkerk ga ik niet maar je datum houd ik in de gaten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf nieuws Henriët, gefeliciteerd! Je laat hier al een mooie foto-tutorial zien, dank je wel. Naar Nijkerk ga ik niet maar ik houd je datum in de gaten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk nieuwtje gefeliciteerd met je nieuwe job. Ben benieuwd naar je lives!
    Ik ga niet naar Nijkerk maar je naam kaartje vind ik erg leuk
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je nieuwtje.
    Je maakte een leuk naam kaartje.
    Jammer maar voor mij te ver weg,.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk naamkaartje, ik hoop dat je veel blogvrienden bent/gaat tegen(ge)komen. Gefeliciteerd met je nieuwe creatieve job! Je mag trots zijn op je zelf.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk naamplaatje heb je gemaakt, heel handig voor de beurs.Gefeliciteerd met je designer job. Leuk dat je lives mag geven. Veel plezier ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, dus je verwacht nu van ons dat wij ook een naamkaartje maken voor Nijkerk. Haha. Kom ik je nog tegen. Super dat je designer bij Pronty gaat worden, je hebt het ook aardig in de vingers. Gaat helemaal goed komen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een leuk nieuwtje! Gefeliciteerd! En ik hof niet op je naamkaartje te kijken hoor...hoewel hij wel heel gaaf is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé, dat is erg handig! Ik zal extra goed opletten, want ik wil je graag ontmoeten.
    Wat een gaaf nieuws, ik ben benieuwd naar je eerste live, dat kun jij vast heel goed. Als het lukt kijk ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi naam kaartje met de mooie bewerkte achtergrond en mooie details.
    wat een leuke nieuws ik wens je heel veel plezier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé wat een leuk nieuws Henriët! Gefeliciteerd! Leuk zo'n mooie badge, wel zo handig om elkaar aan te spreken want dat is toch een beetje gekkig en spannend als je elkaar alleen via blog kent, haha. Ik ben benieuwd wie je gaat tegenkomen. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie naamplaatje en wat een leuk nieuws. Heel veel succes en gefeliciteerd
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je dat gaat doen, daar zal je veel p[plezier aan hebben denk ik.
    Naamkaartje is leuk bedacht, ik weet nog niet of ik er een ga maken maar je brengt me wel op een idee.
    Ik ga zondag so wie so om 12.30 naar de ruilhoek voor ATC's dus zal je daar vast wel zien. Leuk.
    fijne dag verder en liefs

    BeantwoordenVerwijderen