donderdag 2 mei 2024

52 weeks to Christmas week 18

En dan is het al weer donderdag en zit de eerste week van de vakantie er al bijna weer op.
Zoals iedere donderdag ben ik er vandaag ook weer met een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas:


Het ondergrondje lag al klaar. Op de kleinste cirkel maakte ik een sneeuwlaagje en daarop kwamen 2 vogeltjes. Welk soort vogeltje het is weet ik niet maar ik vind ze wel vrolijk geworden. Links een tak net daaraan gezellige lantaarntjes en rondom wat kleine tekstjes.

Ik ben deze week druk geweest met een interne verhuizing. De slaapkamer van Daan had ik al gedeeltelijk ingericht als knutselkamer maar nu is ook het bed er uit en zijn 2 kasten van de achterste slaapkamer verhuist naar mijn knutselkamer. En mijn oude studeer/knutselkamer is nu logeerkamer geworden. Die kamer was zo langzamerhand verworden tot rommelhok en ik heb echt alles wat daar stond en lag door mijn handen laten gaan. Een deel staat klaar om na de vakantie mee te nemen naar school, een deel is met Gerben mee naar Groningen naar de weggeefkast op zijn werk en er is ook het 1 en ander in de container beland. Het leek hier wel voorjaarsschoonmaak!
En deze opruimsessie heeft mij 1 ding geleerd: ik koop de eerste tijd geen papier meer om te knutselen. Geen dp maar ook geen effen papier. Ik heb meer dan genoeg!

24 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit Henriët!
    Vind die verlichting aan de takken zo gaaf.
    Fijn dat alles weer opgeruimd is. Ik heb geen opruimsessie nodig om te weten dat ik eigenlijk ook genoeg papier heb , maar ik verlies weleens mijn verstand als ik weer eens nieuw papier zie;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke papier en het leuke tafereeltje met de vogeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke vogeltjes op je kaart, Henriët! En leuk dat je nu een echte knutsel/studeerkamer hebt en een logeerkamer. Wat goed om alle spullen weer eens in handen te hebben, ik weet precies hoe dat is momenteel. Je kijkt toch anders als je gaat verhuizen dan wanneer je de kast een keer opruimt (ik wel tenminste). En ik heb ook papier genoeg, alleen wit gaat echt op en moet ik bijkopen. En soms heb je een tintje net niet, nou jammer dan :-)
    Fijne vakantie nog, die bij jullie is wel logischer, bij ons hadden ze afgelopen week en deze week vrij. En dan volgende week een halve week vanwege Hemelvaart...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergat helemaal mijn "rol":
      Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
      Groetjes
      Jantine DT 52WTC

      Verwijderen
  4. Leuke kaart en wat heerlijk om alles op te ruimen en straks opgeruimd in je nieuwe hobbykamer te gaan zitten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt. echt wauw. Leuk met dat sneeuwrandje. De vogeltjes zijn zo schattig.
    Heerlijk als alles weer opgeruimd is. Altijd fijn. Ik mag ook geen papier meer kopen hihi, heb al zoveel.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schattig dit kaartje met die leuke vogeltjes... Wat een opruim drive...heerlijk.
    En inderdaad papier hebben wij ook genoeg kunne het hele huis wel behangen,,,,
    Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerstkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met de vogeltjes , mooi papier. Zo jij hebt goed opgeruimd nu ervan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart met de vogeltjes en de lantaarntjes, soms moet je wel eens flink opruimen en alles nakijken.. fijn dat je nu weer weet wat je op voorraad hebt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is prachtig met deze leuke enkleurrijke vogels! Fijn dat alles is opgeruimd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Henriët.
    Fijn dat alles weer opgeruimd is.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Henriët.
    Fijn dat alles weer opgeruimd is.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben benieuwd of je de verleidingen van nieuw papier kunt weerstaan. Zelf lukt me dat niet al heb ik genoeg tot ver na mijn dood *lol*
    Je kaart is erg mooi, warme uitstraling ook al is het winter op je kaart.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk je kaart !!!!!!
    En heerlijk opruimen .....
    Als het klaar is ....dan genieten !
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, die conclusie trok ik ook tijdens het verplaatsen van mijn hobbyspullen 😆
    Je hebt een superleuke kerstkaart gemaakt,, mooie kleuren en schattige vogeltjes, ze zijn vast heel zeldzaam, maar zo te zien vinden ze elkaar wel lief dus wie weet blijft de soort in stand.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super vrolijke vogeltjes op je kaartje!
    Ik neem me ook vaak voor om geen papier meer te kopen maar het lukt helaas nooit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuk kaartje heb je weer gemaakt! En wat goed dat je alles eens door je handen liet gaan! We hebben allemaal dat probleem wel denk ik dat we eigenlijk veel te veel hebben! Ik ben ook aan het opmaken en koop voorlopig ook niets bij! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zijn interne verhuizing is zó leerzaam😇
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    De vogeltjes zijn heel erg mooi, vind ik, misschien bestaan ze niet echt in deze kleuren combinatie, maar ze zijn wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo herkenbaar Henriet....ik koop ook geen papier meer de komende tijd....en dan heb je soms toch net niet de kleur voor een achtergrond die je op dat moment nodig hebt he....!
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt met de schattige vogeltjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt met de vogeltjes. Zeker goed om af en toe alles eens goed op te ruimen. Ik moet ook niet veel papier meer kopen… heb ook erg veel ..af en toe laat ik me toch weer verleiden. Ik heb het nu wel beter opgeruimd. Zit in 1 kastje en kan er gemakkelijk bij… fijn dat hapje een mooi nieuwe ruimte hebt om te knutselen.. nog een fijne vakantie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuke vrolijke kerstkaart met die goudkleurige lampionnen en gekleurde vogeltjes. Schattig. Heerlijk toch om af en toe flink op te ruimen. Geeft altijd een heel voldaan gevoel vind ik.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Henriët.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kerstkaartje Henriet!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vrolijke vogeltjes op je kaart, leuk met de tak en lampionnen erbij. Heerlijk zo opruimen en een nieuw plekje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart met de vogeltjes. Feestelijk met dat goud!
    En lekker aan het opruimen! En dan straks een eigen kamertje......

    BeantwoordenVerwijderen