woensdag 8 mei 2024

Gefeliciteerd

Bij Creaties Suzan op Facebook willen ze deze maand graag een mannenkaart zien. Ik maakte er een voor de buurman die zijn verjaardag vierde:


Met verschillende papiertjes uit een blok van Ali maakte ik zelf een sketch. Ik matte alles op zwart omdat dat de kaart net iets stoerder maakt. Een biertje, een ster en een tekst maken het geheel af.
Op het bierglas plakte ik een paar glasparels.

Gisteren stond de slowcooker heerlijk te pruttelen met pittige pinda-kip. Dat werd 's avonds weer lekker smullen. Zijn jullie bekend met de slowcooker? En heeft er nog iemand een lekker recept. We eten zelf regelmatig pinda-kip, babi pangang of hachee uit de slowcooker maar een nieuw recept op zijn tijd is ook altijd lekker.

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de stoere elementen en de leuke sketch, helaas kan ik je niet aan recepten helpen misschien op internet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stoere kaart heb je gemaakt.
    Leuk papier.
    Ik ben niet bekend met de slowcooker dus ik kan je niet helpen aan lekkere recepten.

    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke stoere kaart met dit mooie papier, en lekkere biertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk.
    Inderdaad stoer, daar zorgt zo'n zwart mini randje al gauw voor.
    En een ster doet het ook altijd goed op een Mannenkaart.
    Of ik bekend ben met de slowcooker?? Jazeker, héél erg fan ben ik.
    Ik haal mijn recepten meestal van internet, dan zoek ik via Google naar recepten voor ingrediënten die ik in mijn koelkast of vriezer heb liggen en ga dan aan de slag. (Ik bedoel bijvoorbeeld paprika, of hamlappen of wat dan ook..... zoeken: "recepten met hamlappen uit slowcooker")
    Ik heb een mapje op mijn telefoon, daarin sla ik mijn recepten op.
    Je kan ook lid worden van Facebook groepen, daarin kan je ook lekkere recepten vinden.
    Als ik vanmiddag tijd heb zal ik je eens mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere mannenkaart Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartjeHenriët ! Wat de slowcooker betreft....daar heb ik geen ervaring mee. Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stoere mannenkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel geslaagde mannenkaart, daar is de buurman vast blij mee.
    Ik heb ook geen slowcooker.

    BeantwoordenVerwijderen