donderdag 30 mei 2024

52 weeks to Christmas week 22

En dan is het al weer donderdag. Wat gaat een week toch snel!
Vandaag ben ik er weer met een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas:


Ik gebruikte de sketch van het 4 Seasons Challenge blog en papiertjes uit een blok van de Action. Dat combineerde ik met effen groen en de uil kreeg een plekje op de kaart. Afgewerkt met 3 rode sterren en een tekst.

Ik ben weinig aanwezig in blogland. Het is druk op het werk maar we hebben het ook druk met leuke dingen. Vrijdag was ik 2x taxichauffeur naar Groningen. Onze jongste was getuige voor zien vriend die die dag ging trouwen (het ging gelukkig door in het hotel dat ze geboekt hadden maar dat een paar weken geleden failliet ging). Daan moest 's ochtends als op tijd in Groningen zijn omdat de 4 bruidsjonkers met de bruidegom naar de barbier gingen.


Hij zag er tip top uit! 's Middags bracht ik zijn vriendin Anouk naar Groningen. Met een lange jurk en op hakken in de trein is ook niks.... Helaas heb ik geen foto van Daan en Anouk samen op deze feestelijke dag maar ze zagen er samen ook erg mooi uit.

Zondag gingen Daan en Dirk de hele dag bridgen in Amersfoort en toen ben ik met Anouk naar het dierenpark in Amersfoort geweest. Een heel mooi park met heel veel dieren. Hieronder een aantal foto's want ik had de camera natuurlijk mee.













Gisteren had ik de hele dag een opleidingsdag. Nu ben ik officieel interne vertrouwenspersoon van onze school.
Komend weekend staat er niets in de agenda. Heerlijk! Ik denk dat ik mij verstop op mijn hobbykamer!

29 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje met die wijze uil!!
    leuke drukte dus en dat is altijd fijn...blogland wacht wel...
    Hier ook, van de winter zitten we vast weer meer op de blog.

    Gezellig dat je er bij bent vandaag, fijne dag,
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige uiltje, leuk papier heb je gebruikt
    wat een mooie foto's heb je gemaakt en een leuke foto van je zoon
    gefeliciteerd met je nieuwe titel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Henriët,
    Wat een ontzettend leuke kaart met de wijze uil. Prachtig hoor.
    Ja, drukte hoort erbij. Ik merk dan vooral dat ik zelf niks plaats, omdat er niet veel uit mijn handen komt haha. Wel leuke dingen om druk mee te zijn, chauffeuren voor een bruiloft. Gaaf hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk kaartje en fijn dat de bruiloft toch door kon gaan.
    En wat een mooie foto's maakte je weer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart Henriët.
    Fijn dat de bruiloft door kon gaan.
    Leuke dieren foto's.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De uil staat mooi te pronken op je kaart. Dat zal spannend geweest zijn voor het bruidspaar, fijn dat het feest toch door kon gaan. je hebt schitterende foto's gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige foto's van de dieren, de schildpad vind ik leuk maar ook de close up van de giraffe, die vind ik super!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk die foto's van het dierenpark. Ben je geïnspireerd door het bezoekje ? Je kaart met uil is heel mooi geworden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk al die foto"s zowel van je zoon als van de dieren!
    Mooi kerstkaartje heb je gemaakt!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart weer met die wijze uil. Je zoon ziet er prachtig uit. En prachtige foto's heb je gemaakt van de dieren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk met die leuke uil !
    Mooie foto's !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige post Henriët met al die foto's en nu weten we meteen hoe jullie zoon er uit ziet.
    Leuk kerstkaartje ook.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kerstkaart met die uil in de hoofdrol Henriët. Je hebt mooie foto's gemaakt in het dierenpark en alleen maar fijn dat je leuke dingen aan het beleven bent. Gefeliciteerd dat je nu officieel vertrouwenspersoon bent, best een verantwoordelijkheid toch?
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi kaartje met deze uil! En fijn dat de bruiloft dan toch allemaal doorging! en de dierentuin altijd leuk! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje met de leuke sketch en het uiltje. Je hebt het maar druk gehad met alles, mooie foto's.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kerstkaart en wat heb je mooie foto's gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is heel leuk je kaartje en mooie foto`s.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuke kerstkaart, leuk die sterren om de uil.
    Wauw, dat pak staat je zoon prachtig. Leuk, met je schoondochter naar de dierentuin, je hebt prachtige foto's gemaakt.
    Gefeliciteerd met je nieuwe functie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vriendelijk uiltje op je kaart. Ik herken het papier, hele leuke papier bloc. Wat ziet je zoon er super mooi uit.
    En leuke foto’s van de dieren in de dierentuin.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke kerstkaart. Mooie foto’s van de dieren en je zoon. Lekker genieten van alle leuke dingen. Alvast een goed weekend en veel knutselplezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerstkaart met het leuke uiltje en wat heb je veel prachtige foto's gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het uiltje staat er weer mooi op als middelpunt in de cirkel!
    Knappe zoon heb je, ziet er netjes uit zo!
    Amersfoort is een mooie dierentuin, dat vind ik ook, ben er al vaak geweest. Je hebt er mooie foto's gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bekend papier, mooi met de uil. Als ik die zie denk ik: Oja die kan ik ook nog wel een keer gebruiken, en dat alleen niet met de uil. 🤫tja, wat kunnen we kiezen hè? Wat zag je zoon er mooi uit, mooi als jonge mensen heel bewust kiezen om te gaan trouwen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hihihi.... als je verstoppertje speelt, moet je nooit zeggen waar je gaat zitten! Doet Jesse ook. Als je dan gata zoeken en je ropet: Waar zit je? Roept hij heel hard : HIER!!
    Je kaartje is leuk, hoewel ik DP op ander DP altijd zou voorzien van een 'matje'.
    Mooie foto van Daan! Dan zijn het opeens echte mannen, in kostuum.
    En jij hebt je prima vermaakt zo te zien. Heel mooie foto's.
    En gefeliciteerd met je nieuwe rol als interne vertrouwenspersoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat een mooie zoon!!
    Staat hem goed zeg, dat pak.
    En je foto's zijn weer zo mooi, wat een leuke hobby is dat toch ook.
    Ik val altijd voor aapjes en giraffes, die foto's heb ik dus even extra bekeken.
    Oh en je kaart, haha, zou ik bijna vergeten. Leuke bruikbare sketch hè?!
    Mooie kerstkaart, met deze traditionele kleuren en toch anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie foto's en je zoon ziet er leuk uit in zijn kostuum. wie weet heeft hij straks nog foto's van hen samen voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke uitvoering van de schets met de wijze uil en mooie kleuren. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi kerstkaartje met de uil naar aanleiding van onze sketch. Bedankt voor het meedoen op het 4 Season blog en natuurlijk ook bij de wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kaartje Henriet!
    Mooie foto van je zoon...en ook de ander foto's zijn heel mooi!
    Jouw kaartje voor mijn verjaardag is inmiddels ook aangekomen hoor....hartelijk dank hiervoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen