woensdag 22 mei 2024

Mijn eerste live bij Pronty

Gisteravond om half 8 ging ik voor het eerst live op de facebookgroep van Pronty. Als je wilt kun je hem hier terug kijken.
Van tevoren had ik al bedacht wat ik wilde maken en ik had alle spullen al klaar gelegd. Wat kun je dan zenuwachtig zijn zeg! Maar gelukkig kwam Monique mij ondersteunen en ik moet zeggen dat ik uiteindelijk super tevreden ben.
Dit is wat ik maakte:


Ik had een label van MD gestanst uit aquarelpapier. Daarop heb ik eerste met cirkels die ik stanste uit dik plastic gedeeltelijk cirkels afgedrukt met Distress oxide. Daarna met een stencil tussen de cirkels door het blauw aangebracht. Op de achtergrond ook nog een tekststempel aangebracht. De postzegel en de nostalgische dame zijn rubber stempels van Pronty. Daar achter zit blauw naaigaren. Tenslotte nog een verjaardagstekst en een touwtje bovenaan.

Voor dit label gebruikte ik de volgende producten van Pronty:
470.806.037 Stencil Cirkels
497.003.009 Stempel Text Fantasy
497.003.007 Stempel Woman
497.003.006 Stempel Seal Edge
472.700.019 Enbellisments Quotes

Dinsdag 18 juni ga ik om 19.30 uur weer live. Heb je het gisteren gemist schrijf deze datum dan alvast in je agenda. Hoe meer kijker hoe leuker!

11 opmerkingen:

  1. superleuk geworden, ik kon er zoals je al weet, niet live bij zijn. de volgende datum zet ik in mijn agenda. en ik ga deze eerste kijken.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk gedaan!!! van je zenuwen niets gemerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het zo goed gegaan is!! En echt een heel mooi label.
    Leuk dat je nog meer lives gaat doen
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah fijn dat het goed gegaan is Henriët en fijn dat Monique je kwam steunen. Je hebt een mooie tag gemaakt in leuke kleuren. Gezellig dat je nog meer lives gaat doen en die kijkers zullen vanzelf wel komen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het supergoed gedaan (had je zenuwen? Niets van gemerkt! Maar wel heel begrijpelijk),mik vond het heel gezellig en leerzaam.
    De volgende ga ik helaas missen, maar zeker later terugkijken.
    Heel fijn dat Monique je bijstond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige label , en wat lijkt me dat eng zo live iets over brengen .
    Ga het nog even naar kijken.
    Het is volgens mij wel een echte uitdaging.
    Maar de tweede staat al gepland .
    Succes.
    groetjes Marjan,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat lijkt mij spannend zeg, brrrr.
    Maar wat een mooie creatie laat je zien, ik ga straks even op het linkje klikken ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi label heb je gemaakt, fijne kleuren bij elkaar.
    Knap dat je dat live durft, zou niets voor mij zijn.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi! Wat een leuke live! Ik heb net terug gekeken en supergaaf! Het begin was ook grappig, ik hoorde jullie praten en overleggen terwijl er allang beeld was😉
    Maar wat een mooie labels zijn het! En leuk met die cirkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig label heb je gemaakt met je eerste live!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen