zaterdag 27 mei 2023

Uitdaging met GerJanne

Eind mei alweer......nog een maand en dan zitten we al weer halverwege 2023. De tijd vliegt!
Er vliegt ook iemand op mijn creatie hieronder maar dan in een luchtballon:


En dit is niet zomaar een kaart maar een bijzondere creatie. GerJanne daagde mij namelijk uit om van 3 enveloppen een kaart te maken.
Als je het strikje losmaakt en de kaart opent zie je dit:


In de kaart zie je nog een olifantje. Deze piept uit een cadeautje. De slingers hangen ook al klaar.


Het onderste flapje met de tekst klap je open en dan komt er nog een stukje kaart bij:


Hier heb ik de 3 labels van de linkerkant er uitgehaald. Die heb ik op dezelfde manier versierd als de vakjes waar ze in zitten. Rechts achter het deel met de olifant zitten ook nog 2 labels. Die heb ik nog niet versierd. Enerzijds door tijdgebrek en anderzijds omdat ik nog niet weet naar wie de kaart gaat.

Het was erg leuk om een keer iets anders te maken dan mijn standaard vierkante kaarten en ik denk dat ik dit model wel vaker ga maken ook al is het een bewerkelijk geheel.
Gaan jullie ook bij GerJanne kijken? Ik weet al voor wie zij haar kaart heeft gemaakt!

15 opmerkingen:

  1. Hoi! Wat een ontzettend leuke kaart is het geworden. Zo lief in deze kleuren en dat olifantjes en de slakjes en de bijtjes... Heel erg leuk gedaan. Het is zeker een leuk model en wie weet ga ik die nog eens maken. Ik had alleen een beetje moeite met die labels er goed in krijgen. Daar moet ik nog wat op vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Dit ben ik inderdaad niet van jou gewend. Maar moet je echt vaker gaan doen. Zoveel op te zien ook. Ik word er vrolijk van! Dank je wel voor je verjaardagskaart. Die kwam donderdag binnen. Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke dp en al die leuke labeltjes met de schattige diertjes erop
    een leuk model en inderdaad zeer bewerkelijk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie creatie heb je gemaakt. Erg leuk opgemaakt met alle leuke diertjes. . Dit is inderdaad nogal wat bewerkelijk.. maar het gaat om het plezier en dat heb je erin gehad… het is te zien .. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat ontzettend leuk gedaan Henriet....een pittige opdracht of viel het mee?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuke kaart er is zoveel gezelligheid te zien met alle diertjes en labels een topper Henriët!!!!
    Fijn pinksterweekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke kaart, op de 1e foto al. Maar dan komt de verrassing met de binnenkant, superleuk! Er is veel te zien en zo vrolijk met al die schattige diertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat ziet dit er gaaf uit, en heel verrassend aan de binnenkant!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende creatie Henriët.
    Zo mooi gemaakt.
    Heel mooi ook de binnenkant.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk deze kaart, mooie details op ieder vlak.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie en gezellige kaart heb je gemaakt, zo'n leuk model en heel mooi aangekleed,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooie kaart! Leuk model en zo leuk 'aangekleed' met de olifantjes, slakjes en bijtjes.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof! Elke keer als het openflapt wordt het leuker! De zachte kleuren zijn ook fijn om naar te kijken. Deze kaart vind vast wel een bestemming. Fijne zondag x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit mooi gemaakt. Daar zit heel veel werk in.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Henriët,
    Wat een gave kaart heb je gemaakt. Heel uitgebreid zo met alle vakjes/envelopjes. Echt prachtig gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen