maandag 29 mei 2023

Gefeliciteerd!

Mijn voorraad mannenkaarten raakte op dus daar moest verandering in komen. Ik maakte een kaart waarop ik het horloge van MD weer eens gebruikte:


Het blauwe papier met stippen en het papier met ruitjes komen uit mijn voorraadbak. De andere 2 papiertjes komen uit het retro blok van de Action dat ik al eerder gebruikte. Het horloge uit zilverkarton net als de swirls. 2 tekstjes op praatballonnetjes en toen was de kaart naar mijn zin.

Dit weekend weinig reacties van mij op jullie blog. We genieten namelijk van een (iets te) druk weekend. Zaterdagochtend eerst wat klusjes in huis en daarna geluncht met mijn vriendin. Toen nog even door naar Hoogezand voor wat boodschapjes en een bezoekje aan de hobby-marktkraam om wat nieuwe knutselspulletje te kopen. Zaterdagavond gingen we naar Groningen waar Donar kampioen kon worden. Maar helaas......na een dramatisch slechte wedstrijd kwam de stand in de best of 5 serie op 2-2.
Gisteren hebben we een cacherondje rondom het Paterswoldemeer gefietst. Maar omdat onze oudste de fietsendrager mee heeft naar Zeeland moesten we dus eerst 20 kilometer fietsen voor we bij de eerste cache waren (en na die tijd dus ook 20 kilometer terug). In totaal bijna 60 kilometer gefietst. Thuisgekomen maar meteen in ons bubbelbad gedoken!!
Straks vertrekken we naar Leiden. Daar wordt vanmiddag om 14.00 uur beslist wie kampioen van Nederland wordt. Wij hopen natuurlijk dat Donar vanmiddag wint!! Onze jongste is met zijn vriendin ook onderweg naar Leiden (vanuit Maastricht). Voor haar wordt het haar vuurdoop wat basketbalwedstrijden betreft. Wat dat betreft heeft ze dan wel een goede wedstrijd uitgekozen. Leiden heeft een vrij kleine hal waar het altijd bloedheet wordt en waar ze voor mijn gevoel altijd veel te veel publiek in proppen. We gaan het beleven vanmiddag!

Gisteren maakte ik tijdens de fietstocht ook nog weer een paar mooie foto's. Vooral de foto's van de libel zijn nog mooier als je ze even aanklikt en groter bekijkt.





Het is een heel verhaal geworden. Ik hoop dat jullie het tot het eind vol hebben gehouden want jullie komen natuurlijk vooral voor de kaartjes op mijn  blog 🤣😂🤣.

18 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het stoere horloge erop leuk dp heb je gebruikt
    wat een druk weekend hebben jullie gehad maar wel heerlijk om zo te genieten, weer mooie foto's heb je gemaakt vooral die met het slapende varkentje
    wij vertrekken a.s. vrijdag voor een lang weekend naar Antwerpen heerlijk kijk er naar uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd handig om vast wat mannen kaartjes in voorraad te hebben. Als je dan in de juist flow zit, dan maar meteen wat meer maken want soms kan je ineens in een dipje komen en lukt het helemaal niet meer om kaartjes te maken, zeker geen mannen kaartjes.
    Het is een leuke sketch, een echte mannen kaart vind ik.
    Wat een verhaal, ik word al moe als ik het lees, laat staan als je het meemaakt zoals jij, pff...... wel heerlijk trouwens, het bubbelbad!! Dat is een mooie beloning voor 60 kilometer fietsen.
    Succes vanmiddag!!!
    En je foto's zijn prachtig.
    Dat zwijntje, is dat een wild zwijn wat je toevalig zag liggen?



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer kaartje, zo dat is een vol weekend, geniet nog van deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoere mannenkaart. En jullie hebben een leuk weekend. De foto's zijn echt prachtig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige mannenaart Henriet!
    Jullie hebben ook al zo'n druk weekend....succes voor de roeiers vandaag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuke mannenkaart, dat horloge is super!
    Je foto's zijn top, de libel staat er prachtig op maar het slapende varkentje kan mij ook zeer bekoren.
    Veel plezier bij de wedstrijd vandaag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje en wat een mooie fotos. Die libelle ziet er zo close altijd eng uit haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige mannen kaart , leuk met het horloge erop.
    Leuk verhaal .
    De libelle ook goed bekeken staat er prachtig op.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige mannenkaart Henriët.
    Stoer met de horloge erop.
    Mooie natuur foto's.
    Vooral het slapende zwijn.
    Fijne wedstrijd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke mannenkaart,en wat een mooie foto's heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke mannenkaart. Mooie foto’s van jullie fietstocht., succes vanmiddag met jullie club. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's van jullie fietstocht, die libelle is zeker mooi maar ik vind dat slapende (glimlachende) varkentje ook super. Leuke stoere mannenkaart Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie mannenkaart! Wat heb je prachtige foto's gemaakt! Wat ligt dat varken heerlijk te soezen. Ik hoop voor jullie dat ze gaan winnen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke mannenkaart. De foto's zijn prachtig, vooral van de libel, zo scherp, inderdaad nóg mooier als je ze uitvergroot.
    Hopelijk schreeuw je nu je longen uit je lijf, o nee, wees er maar zuinig op, ze hebben al genoeg te lijden gehad. HUP donar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave kaart !!!!!
    Druk maar klinkt wel allemaal heel leuk !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je verhalen altijd leuk. Op deze manier leer je de mens achter de kaart kennen...en dat is voor mij een extraatje aan het bloggen Ik hoop dat het goed afgelopen is voor Donar. En je foto's zijn prachtig weer. de libel heb ik vergroot en je kunt inderdaad veel meer zien. En toen wilde ik nog op je kaart reageren....moest ik me toch een eind terug scrollen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart!! En ja ik ben ook fan van het retro blok. Zeker voor mannenkaarten.
    Ga nog een bierflesjes serie er mee maken.
    De flesjes heb ik 6 weken geleden al gemaakt. Maar je ziet ze wel een x langskomen als ze klaar zijn.
    En het klinkt als een heerlijk gevuld weekend.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke mannenkaart en je verhalen vind ik leuk om te lezen hoor!
    gr alma

    BeantwoordenVerwijderen