zondag 14 mei 2023

Hoera

Vanochtend zag ik de sketch van Freshly Made Sketches en daar kun je echt alle kanten mee op.
Ik maakte er vanochtend de volgende kaart mee:


Ik zocht een vrolijk papiertje uit en sneed daar 5 stroken van. Die plakte ik op de basiskaart. Daarop kwam het olifantje van MD en een tekst van Studio Light. Een eenvoudig kaartje maar ik vind hem wel geslaagd.

Gisteravond gaf onze muziekvereniging een concert met allemaal nummers uit de top 2000. Daar hebben we wekenlang voor gerepeteerd maar gisteravond zat ik in het publiek. Het lukt me echt nog niet om weer mee te blazen met het orkest. Ook een keer leuk om het van de andere kant mee te maken. Je hoort nu echt het totaal en niet alleen de instrumenten die vlak bij je zitten.

Vanmiddag komen beide zoons met hun vriendinnen. We gaan barbequen. Straks maak ik mijn beroemde pastasalade. Verder ligt er allerlei groente voor op de bbq. Daar zijn mijn mannen niet zo van maar met 2 vegetarische schoondochters kan ik mij lekker een keertje uitleven!

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de sketch, en het leuke olifantje.
    Weer een iets anders omzet van de andere kant te horen, al zit je liever bij het orkest.
    Fijn gezellige dag .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaart mooie sketch met dit papier, fijne moederdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb een paar kaartjes gemist, zijn alle drie leuk geworden.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudig kan ook heel leuk zijn, dat bewijst jouw lieve kaartje wel met het schattige olifantje.
    Natuurlijk had je liever zelf in jullie orkest gaan zitten maar het eens vanaf een andere kant te zien en te horen is ook weleens leuk lijkt me.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke, lieve kaart.
    Het lijkt mij best bijzonder om je eigen orkest eens te bekijken en beluisteren. Hopelijk kun je spoedig wel weermee blazen.
    Hmm, lekker, groente van de barbeque! Ik ben geen vegetariër, maar heb gewoon meer voorkeur voor groente en zeker gegrilde groente. Ik eet zeer regelmatig groenten van onder de grill (oven)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd! Ik had nog niet zo veel inspiratie voor deze sketch, maar hoe meer kaarten ik zie, hoe meer er boven komt borrelen.
    Ja, je eigen orkest beluisteren in plaats van zelf meespelen is toch altijd anders hè. Je hoort absoluut hele andere dingen dan wanneer je er midden in zit.
    Ik hoop dat de BBQ gezellig was.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart met die strookjes en het olifantje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk met dat lieve olifantje bij de fleurige strookjes Henriët. Een mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahhaha, wat toevallig, twee vegetarische schoondochters! Lekker gegeten??
    Je kaart is heek leuk met dat schattige olifantje. Grappig dat we vandaag allebei een kaartje plaatsten voor dezelfde challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, vrolijk papier. Wij hebben maar even buiten kunnen zitten, veel te harde en koude wind. Dus binnen gegeten,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de vrolijke strookjes dp en het schattige olifantje
    het is zeker leuk om een uitvoering een keer in de zaal te luisteren heb dat ook een keer gehad met het koor waar ik op zat en ik na een operatie niet mee kon zingen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Misschien eenvoudig ....maar heel leuk gedaan Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a charming little elephant with his little yellow flower. I love the polka dots in the background. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart ! Zal vast gezellig geweest zijn !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief! het olifantje op deze leuke achtergrond.. bij ons was het gisteren erg fris, het waaide ook flink..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuke kaart. Heel lief met het olifantje. Prachtig zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zag de sketch ook en kreeg ook meteen ideeën.
    Wat een lieve kaart heb jij gemaakt.
    De achtergrond is mooi rustig en het bloemetje in de bek, euh.... in de slurf vind ik extra lief staan.
    En.... genoten het weekend, de bbq?
    (Volgende keer kan je zelf vast weer meedoen met de muziek.
    Jammer dat het nu niet lukte, maar gelukkig kon je wel aanwezig zijn en vanuit de zaal mee genieten)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow! This is such an adorable baby card! This baby elephant is a darling. Thanks so much for playing along with us at FMS.

    BeantwoordenVerwijderen