vrijdag 19 mei 2023

Bundeltje geluk en Hoera een meisje

 Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien die ik maakte met de sketch van Cheerful Sketches:


Ik maakte meteen een blauwe en een roze versie. Ik merk namelijk dat ik altijd heel veel roze geboortekaartjes op voorraad heb maar een stuk minder blauwe.
De blauwe kaart heb ik lekker stoer gemaakt met de driehoek uit kurk. De papiertjes, de ooievaar en het stickertje met tekst zijn allemaal van MD. Bij de roze versie heb ik de driehoek ge-embost met hartjes. Ook hier zijn alle materialen weer van MD.

Ik laat de kaartjes ook meedoen bij Girlz Creative Crafts. Daar vragen ze 'Things with wings' en daar voldoet de ooievaar wel aan. Bij dit blog won ik met deze aapjeskaart de eerste prijs.

Gistermiddag hebben we een cachefietstocht van 20 kilometer door Zuidlaren gemaakt. Helaas vonden we aan het eind de cache niet doordat we ergens een telfout hadden gemaakt. Na contact met de cache-eigenaar konden we wel uitrekenen waar we de cache konden vinden. En omdat we 's avonds toch naar vrienden van ons in Zuidlaren gingen zijn we nog maar even langs de cache gefietst en nu wel kunnen vinden.
En het tuincentrum? Die moet nog maar even wachten. Misschien vandaag en anders morgen.

16 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel leuk en heel handig om op voorraad te hebben.
    Ik vind de tekst "bundeltje geluk" altijd zo leuk.
    Er staat een klein foutje in je bericht, er staat dat je bij de blauwe de 3hoek met hartjes hebt geëmbost, met dat niet juist de roze zijn.
    Bedankt voor het meedoen bij onze challenge van Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn te snoezig Henriët!
    Geweldig leuk dat je meedoet bij ons met Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten. Vooral met het kurk erbij lijkt zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk met deze sketch je kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaarten Henriët.
    Tof dat jullie de cache alsnog gevonden hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke babykaart Henriët.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaartjes met de leuke sketch en schattige tafereeltjes erop
    leuk dat jullie cache nog hebben gevonden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke babykaarten. Mooi met deze schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kaartjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaarten zijn het! Jammer van de cache. Morgen mijn cheerfulkaartje...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige babykaartjes met de schets van Cheerful Sketches. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooie kaartjes, Dankjewel voor het mee doen aan de Mei challenge. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve kaart zeg!! Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super lieve babykaartjes heb je gemaakt Henriët.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Antje
    DTGCC

    BeantwoordenVerwijderen