woensdag 10 mei 2023

Today is the day voor de Liftchallenge

Na al die leuke kaarten die ik voorbij zag komen voor de Liftchallenge ben ik hier ook mee aan de slag gegaan:

Met 3 papiertjes in groen en geel maakte ik de achtergrond. En doordat ik de 3 papiertjes steeds tegelijk door mijn snij-apparaat haalde had ik dus nog materiaal voor 2  andere kaartjes. Die zien jullie een andere keer.
Toen de achtergrond klaar was ging ik op zoek naar een geschikte stempel. Na een poosje lag er een hele stapel op tafel. Ik heb een aantal afdrukjes gemaakt, stempel uitgeknipt en toen gekeken welke het mooiste stond bij de achtergrond. Dat werd deze vogel van Ludiec. Nog een kant en klare tekst van Pronty erbij en toen was de kaart toch vrij snel klaar. Het denk- en voorbereidende werk duurde deze keer langer dan het maken van de kaart.

Ik wil iedereen bedanken voor de beterschapswensen die ik kreeg bij mijn vorige blogpost. Ondertussen ben ik weer een beetje aan het opkrabbelen. Vorige week heel veel gehoest en geslapen maar sinds zondag merk ik dat het iedere dag weer wat beter gaat. Gistermiddag ben ik 3 uurtjes naar school geweest voor een oudergesprek en vanochtend had ik van 9 - 12 een IB-vergadering. De rest van de dag moet ik me rustig houden van mijn directeur en wil ze me absoluut niet op school zien.
Morgen om 9 uur naar de huisarts voor controle (kijken of de ontstekingswaarde in mijn bloed weer normaal is. Die moet onder de 10 zijn en die van mij was 149.......) en dan hoop ik door te gaan naar school. 2 daagjes voor de klas en dan is het al weer weekend. En volgende week is ook weer een korte week. Daarna hopelijk weer helemaal fit en opgeknapt. Niks voor mij dat ziek zijn!

15 opmerkingen:

  1. Erg mooi kaartje en hopelijk ben je snel weer helemaal de oude!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en doe rustig aan hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart !!!!
    Fijn dat je opknapt !!
    Take care !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat het wat beter gaat, nu is het de kunst om niet overmoedig te worden. Sterkte met het staartje.
    Je kaart is heel leuk met die mooie vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het beter gaat maar die ontstekingswaarden waren wel hoog ... wel rustig aan doen. Je kaart is super mooie kleurtjes en een toffe vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het weer beter met je gaat.
    Je kaartje is super leuk met de vogel stempel.
    Doe rustig aan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te lezen dat het weer ietsje beter gaat met je. Doe nog maar lekker rustig aan de komende dagen.
    Je kaartje is in iedergeval heel mooi geworden.
    Leuk met de vogel-stempel.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb even terug gelezen bij je ... zo moet je geen vakantie vieren 🤪 maar gelukkig gaat het weer de goede kant op met je! En de hobby kriebelde dus dat is een goed teken! En je lift is helemaal goed, ik lees hier en daar dat sommigen moeite hebben met de 3 kleuren achtergrond, hihi Mooie lift heb je gemaakt Henriët!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie lift is dit, het dp past allemaal zo mooi bij erkaar.
    Ik maakte de achtergrond op dezelfde manier als wat jij deed, in 1x 3 papiertjes gesneden, dus kon ik ook meteen 3 kaarten maken.
    Jij hebt nu meerdere stempels uitgeknipt klaar liggen, gebruik ik dat goed?
    Leuke tekst heb je gebruikt voor deze kaart.
    Gelukkig lijkt het weer wat beter met je te gaan.
    Doe vooral rustig aan hoor, niet teveel te snel willen.
    Niet te geloven toch, onder de 10 en jij had 149.....pff.... best eng eigenlijk.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om al die verhaaltjes erbij te lezen hoe iedereen de kaart gemaakt heeft, ik had ook een vogel op mijn stapeltje, nu niet gebruikt maar wie weet . . .
    Je hebt er weer een tof kaartje bij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja.... jij bent vast beter in wiskunde dan ik! Ook zo kan het en dat is nog sneller dan mijn manier. Je kaart is heel leuk! De challenge is sowieso heel gaaf. Fijn dat je weer opknapt, ook al is het langzaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel toffe keuze van de vogel en je kleuren. Slim om het zo te snijden dat je er nog kan maken.
    Je bericht terug gelezen. Doe maar rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldig leuk en mooi kaartje, ik lees dat iedereen deze challenge op verschillende manieren maakt en snijd.
    leuk is dat...
    leuk vogeltje.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie lift is het geworden met dat vrolijke geel en het lieve vogeltje. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge en ik hoop dat je je inmiddels beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou dat snap ik, afgelopen december was ik ook 2x vlak achter elkaar behoorlijk ziek (nooit ziek) vreselijk! Dus ik snap hoe je je voelt. Denk maar goed om jezelf en neem de tijd!
    Bedankt voor je mooie kaartje, super schattig het musje!

    BeantwoordenVerwijderen