donderdag 18 mei 2023

52 weeks to Christmas week 20

Goedemorgen op deze vrije donderdagochtend! Zijn jullie ook vrij of moet er bij jullie gewoon gewerkt worden? 
Ook op deze Hemelvaartsdag ben ik er weer met een wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas:


Ik maakte weer een kaart met de sketch van Knutsels en Kadootjes. Deze keer kwam het leuke ijsbeertje in de cirkels. Het papier en het stempeltje zijn ook allemaal van MD.

De bbq zondag met de kids was erg gezellig. We begonnen op het terras maar toen we daar last kregen van de wind hebben we de lounge-set onder de overkapping weggehaald en daar de grote tafel neer gezet. Toen we even voor 10 uur de lampen aandeden werden we overspoeld door mei-kevers. En omdat 1 van de schoondochters daar nogal panisch van werd zijn we toen maar naar binnen gegaan.
Vandaag ga ik denk ik even richting tuincentrum. Mijn potten in de tuin zijn nog steeds helemaal leeg en hier en daar is een plekje in de tuin waar wel iets bij tussen kan. Goed teken dat ik hier weer zin in heb!

19 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje Henriet....deze sketch leent zich goed nom er een kerstkaartje van te maken!
    Groetjes en een fine dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuk en lief kaartje heb je gemaakt
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lieve kerstkaart met die leuke beertjes Henriët. Inderdaad een goed teken dat je weer zin krijgt in het aanpakken van klusjes in de tuin.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijk kaart, zeker een goed teken als je weer wat wilt doen in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vrolijke kaart met deze beren die kiekeboe spelen op deze sketch. Fijn dat je weer zin hebt om iets gezelligs te doen. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach wat een schattig kaartje deze sketch blijft bij velen favoriet.
    gr alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke kaart met deze leuke beertjes gemaakt . Mooi om ze zo op de kaart te zetten. Fijn dat je opknapt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje in deze zachte kleurtjes 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Henriët.
    Leuk hoe de sketch hebt verwerkt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de beertjes, alles mooi gecombineerd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuk om hem te gebruiken voor een kerstkaartje met de schattige beertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuke kaart, de ijsbeer doet het zo hoed op kerstkaarten.
    Mooi dat je weer zin hebt om te tuinieren, dat gaat de goede kant op, heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kerstkaart met die leuke sketch.
    Succes met de plantjes kopen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk, die beertjes in de cirkels, Henriët. En ja, ik ben ook lekker vrij vandaag. Maar het leek me bij het tuincentrum nogal druk, dus daar wil ik een andere keer heen. Wij hebben een ronde gefietst.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kerstkaart kaart leuk gedaan de beren in de cirkels
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Enig kaartje! ZO leuk hoe je de sketch hebt gebruikt. Dank je wel voor het meedoen bij K&K. Ja... je hebt nu met meiden te maken...die kunnen insecten best eng vinden..
    Maar fijn dat je merkt dat je energie weer terug komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje met de beertjes op deze leuke sketch.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje is dit.
    Mooie kleurtjes ook, bij elkaar.
    Haha, ik kan mij voorstellen, die Mei kevers, brrrr, alleen het geluid al wat ze maken, ik ben er ook niet dol op.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje heb je gemaakt met de beren! Leuk hoe je de sketch hebt verwerkt.
    Heel verschillend hoe mensen kunnen reageren op insecten, ik vind de meikever altijd fascinerend, het lijkt altijd of ze een gezichtje hebben. Maar kan me voorstellen dat anderen ze niet zo grappig vinden....
    grtz Colien [52WTC en Knutsels en Kadootjes]

    BeantwoordenVerwijderen