zaterdag 26 november 2022

Uitdaging met GerJanne

De laatste zaterdag van november al weer en dus weer tijd voor de uitdaging met GerJanne. En wel een hele bijzondere deze keer want GerJanne is vandaag jarig! GEFELICITEERD!! En hoe jong ze is geworden zien jullie op mijn kaart:


Voor deze uitdaging kreeg ik van GerJanne een mailtje met de volgende tekst: Nou, vooruit dan maar. Ik zal het je heel makkelijk maken. Maak een vrolijke verjaardagskaart voor een 60 jarige vrouw/dame, waar de leeftijd op staat. Nb. de vouw moet aan de bovenkant zitten. Dit was natuurlijk een inkoppertje en deze kaart is dus als het goed is samen met een cadeautje bij Gerjanne op  de mat gevallen.
De gebruikte papiertjes zijn uit 2 oude blokjes van de Action, de cijfers komen uit China en alle andere materialen zijn van MD. Ik maakte de bakkende hamster omdat GerJanne altijd zelf de taarten voor de verjaardagen bij haar thuis bakt. Ik vind hem vrolijk, hopelijk vindt GerJanne dat ook en voldoe ik op die manier aan alle onderdelen van de uitdaging.

Nu ben ik weer aan de beurt om die van december te bedenken. De laatste zaterdag van december is ook meteen de laatste dag van 2022. Ik denk dat ik wel al een ideetje heb.....

16 opmerkingen:

  1. Super leuke verjaardagskaart voor Gerjanne.
    De hobby en leeftijd staan erop.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk voor de jarige bakker GerJanne! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de bakkende hamster leuk dp heb je gebruikt en leuke details ik vind hem geslaagd voor de opdracht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan, mooie kleuren ook.
    Groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart voor GerJanne in deze mooie kleuren Henriet....leuke opdracht!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke, vrolijke kaart. Mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht toch echt dat ik gereageerd had op dit kaartje Henriet.
    Soms komt het niet goed door lijkt het wel.
    Ik vind je kaart voor GerJanne prachtig!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook leuk! Bakken en GerJanne dat is een goede match! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat heb je super gedaan, een heel geslaagde kaart voor Gerjanne!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaartmet de bakkende hamster. Dit valt vast goed inde smaak. Erg leuk gemaakt. Je hebt je goed uit laten dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super een kaart met taart bakken, want die maakt ze heel vaak! ze is ook een keuken princes hè! Heel mooi gedaan Henriët en jij ook gefeliciteerd met je din! Fijn weekend hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk met de taart op je kaart, die valt zeker weten in de smaak, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, ja dat is inderdaad een inkoppertje.
    Hoe verzint ze het hè, haha.
    Zeker een leuke vrolijke kaart, de kleuren vind ik zo mooi, dat blauw, ik hou ervan.
    Leuk om iets met "bakken" op de kaart te maken want dat is ook een grote hobby van GerJanne weet ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kaart en heel vrolijk met de bakker 🐹

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke felicitatie-kaart met dat vrolijke bakkertje Henriët. Hij heeft al een mooi taartje gebakken. Leuke kleuren heb je gebruikt en leuk gecombineerd met dat klembord. Ik vind hem helemaal top, challenge geslaagd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Harstikke leuke kaart! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen