donderdag 10 november 2022

52 weeks to Christmas week 45

En ook deze week ben ik er weer met een kerstkaart voor het blog van 52 weeks to Christmas. Week 45 al weer......dat betekent dat het over 6 weken kerst is.
Vandaag een kaartje met meneer uil in de hoofdrol:


Met 3 papiertjes uit verschillende blokken van de Action (die ben ik nog steeds aan het uitzoeken en opruimen) maakte ik de achtergrond. Meneer uil kwam op een tak te zitten. Hij heeft een warme sjaal omgedaan. Het bos is al in kerstsfeer want er hangen kerstlichtjes in de bomen. Nog een tekst erbij uit zilverkarton.

Ik laat deze kaart ook meedoen bij Dutch Card Lovers. Daar is de opdracht deze keer: maak een kaart met alleen maar stansjes. Een kolfje naar mijn hand dus. Je mag voor de opdracht wel een tekststempel gebruiken maar ook die heb ik dit keer met een stansje gemaakt.

Vandaag een lange dag op school. Omdat het morgen 11 november is hebben we vanavond lampionnenshow. Alle klassen zijn mooi versierd en de lampionnen hangen of staan allemaal te stralen. Alle kinderen mogen langskomen met hun ouders om alles te bewonderen. traditiegetrouw is er een speurtocht door de school en natuurlijk krijgen alle kinderen na het zingen van een Sint Maarten liedje iets lekkers.

Na het bezoek gisteren aan de KNO-arts ging ik weer naar huis met veel informatie, nieuwe termen en een oproep voor nader onderzoek. Het blijkt dat mijn neusschotje scheef staat, mijn neusholtes zijn ontstoken en ik heb te veel spierspanning in mijn keel. Ik sta nu op de wachtlijst voor een endoscopie en moet naar de logopedist. Wordt vervolgd dus.....

29 opmerkingen:

  1. Heel leuk met die lampjes er bij. Veel plezier op school.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart met de lichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaart!
    Veel plezier met de activiteiten op school.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke kaart! En wat een gezelligheid vandaag op school, dat wordt vast een leuke dag. Succes met het vervolg van het artsenbezoek. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kaartje met de uil. Zo dat is heel wat bij de KNO arts, succes met het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Henriët,
    Wat een leuk kaartje met de uil. Lekker winters gezellig. Wat leuk dat jullie wat doen voor sint maarten, ik weet nog van mijn basisschool tijd dat we door de buurt liepen en daarna warme chocomel en een speculaasje kregen op school. Leuke herinneringen. Wat vervelend allemaal van de KNO arts, hopelijk weet je snel meer na de endoscopie. Succes met alles.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de leuke meneer uil wat staat ie trots op
    gezellig zo'n lampionnen show
    spannend wat er allemaal weer staat te gebeuren na je bezoek aan de KNO arts hopelijk weet je snel meer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig kerstkaartje met de kerstlichtjes en het uiltje! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas! Veel plezier vandaag op school! En wat vervelend wat er allemaal uitkwam bij de KNO arts, succes met het vervolg..

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met het uiltje tussen de lampjes. Veel plezier met de lampionnenoptocht, en veel succes met de vervolg afspraken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart met het uiltje.
    Fijne dag op school.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leukerd, dat lichtjes snoer is erg leuk.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja jij kunt dit goed met alleen stansjes, het is weer een pracht van een kaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart met de uil!
    Succes met het vervolg bij de KNO arts, hopelijk komt alles weer goed.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuk kaartje met deze uil! Mooi gemaakt met al die stansjes! Dat zijn inderdaad heel wat dingen aan je keel! Hopelijk komt het allemaal weer goed. Veel beterschap en gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat kun je toch mooie combinaties maken met rest papiertjes he....deze is ook weer erg leuk Henriet!
    Groetjes en sterkte met de onderzoeken,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met de uil. Leuk dp erbij en een mooie schets. Veel sterkte met de onderzoeken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart, Henriët. Ik vind het zo knap dat jij gewoon achtergrondjes samenstelt en er daarna pas een kaart van maakt. Ik zal het eens proberen, maar het lijkt mij best moeilijk.
    Gezellig dat jullie lampionnenavond op school hebben. Waar ik nu woon lopen ze geen Sint Maarten, maar met Driekoningen, maar waar ik ben geboren en getogen is het wel Sint Maarten. Ik vond het altijd wel leuk.
    Sterkte met de KNO-problemen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart met die verschillende dessin-papiertjes en leuke uil. Gezellig dat hij lampjes in zijn boom heeft gehangen, dat maakt het wel zo feestelijk. Succes met de vervolg onderzoeken Henriët.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is zeker een challenge die bij jou past.
    Leuk dat je zelfs de tekst gemaakt hebt met en stans.
    Ik vind het papier weet zo mooi bij erkaar matchen.
    Klinkt best heftig, je vervolg afspraken voor je "KNO".

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerstkaart met de uil en de lampjes, de Winter tekst past er leuk bij, succes met de vervolgonderzoeken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk met de uil als blikvanger !!!!
    Sterkte met de onderzoeken !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezellige uil op deze kerstkaart! Dankjewel voor deze mooie bijdrage aan de Dutch Card Lovers challenge en sterkte met je keel en neus problemen, ik hoop dat ze je goed kunnen helpen, het klinkt heel vervelend allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke kaart met die leuke uil,sterkte met al de vervolg onderzoeken
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel leuke winterse kaart.
    Wat gezellig, zo'n pre-Sint Maarten avond.
    Oei, bij de KNO-arts was dus minder positief, hopelijk word je snel van de problemen afgeholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mmmmm... waar gaan ze die endoscopie doen? In je neusholtes? EN dan misschien een septumcorrectie? In mijn eerste stage kwam dat heel veel voor. Heb er nog een verslag over geschreven en ik weet nog hoe de patiënt heette!
    Je kaart is trouwens heel erg leuk en zeker iets voor jou, alleen stansen gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schattig uiltje, leuk met de zilveren tekst, geeft echt een feestelijk tintje aan de kaart, succes met alle onderzoeken, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart met die toffe uil!!
    Leuk om met de kids lampionnen te maken.
    We hadden hier 10 november foekepotterij en in de avond ook lampionoptocht. Gezellig!!
    Succes met je behandelingen. Hopelijk helpt het.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een heerlijke stanskaart Henriët
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi kaartje hoor met dat leuke uiltje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen